Трябва ли начинаещите предприемачи да действат сега?
Официално настъпи астрономическата пролет. Освен цветята, през пролетта, бизнеса също цъфти. Според проучването Aldermore Future Attitudes, цитирано от Startup Magazine, малките предприятия, създадени през пролетта имат по-голям шанс за успех в сравнение с тези, стартирани през другите сезони. Това поражда въпроса: трябва ли начинаещите предприемачи да действат сега?
Пол Харисън, съосновател на The Travel Franchise, е човек, който знае отговорите. Той е обучил над хиляда души без предишен опит в пътуванията или продажбите, превръщайки ги в успешни собственици на туристически бизнеси. Много от тях реализират шестцифрени обороти всеки месец, а благодарение на него хиляди хора са напуснали незадоволителните си работни места, за да преследват мечтите си.
Пролетта – идеалният момент за ново начало
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Експертите са категорични - времето за стартиране на бизнес е от ключово значение, а пролетта предлага множество предимства за новите предприемачи. Ето 5 причини защо това е най-добрият сезон за начало:
По-малко разсейващи фактори
В началото на годината потребителите разполагат с повече средства, а бизнес средата е по-благоприятна. В туристическия сектор, например, януари е пиков месец за резервации, така че стартирането преди това ви дава време да се подготвите.
Пролетният старт позволява изграждане на клиентска база и налагане на бранда точно преди ключовите търговски периоди като летните ваканции и коледния сезон.
Икономически ръст
След зимния застой потребителските разходи започват да се увеличават. Това дава шанс на новите бизнеси да реализират бързи продажби и да се утвърдят на пазара.
Началото на фискалната година означава нови бюджети за инвеститори и държавни субсидии. Ако стартирате през пролетта, шансовете ви да получите финансиране се увеличават.
Маркетингов импулс
Стартирането през пролетта позволява на бизнеса да се възползва от сезонни маркетингови теми, като обновяване, растеж и дейности на открито. Това може да създаде естествен импулс за маркетингови кампании и да помогне за установяването на идентичността на вашата марка.
Ако планирате да започнете собствен бизнес, пролетта може да е перфектният момент за това. С по-добро планиране, финансова яснота и благоприятна икономическа среда, новото ви начинание ще има по-голям шанс за успех.
Четвъртото издание на културното събитие ще предложи 3-километров пешеходен маршрут. По повод 25-годишнината на bTV, видеомапинг шоу ще освети фасадата на красива сграда в центъра на София.