Топ 5 деца предприемачи, които създадоха бизнес от нулата

Топ 5 деца предприемачи, които създадоха бизнес от нулата

Тези пет деца са фурии в бизнес средата и успяват да завладеят пазарите от ранна детска възраст

 

Всеки би искал да се върне отново в безгрижните детски години, когато най-големият проблем, пред който трябваше да се изправим, е кой анимационен филм да гледаме, докато закусваме. Децата в наши дни обаче са много по-зрели за възрастта си и още от ранни години са загрижени за бъдещето си.

Тези пет младежи са фурии в бизнес средата и успяват да завладеят пазарите от ранна детска възраст:

  1. Нина Девани

На 14 години Нина разработва първото си приложение Prompt Me Ninа - приложение, което позволява на потребителите да задават напомняния за всички свои пароли. Тя е била вдъхновена да създаде подобен вид приложение, след като акаунтът на баща й във Facebook е хакнат. Тъй като не може да програмира, Нина наема разработчици, за да ѝ помогнат да създаде приложението. То успява да пожъне успех и момичето е избрано за наградите NatWest Everywoman Awards през 2014 г. Сега, освен че е най-младият предприемач номиниран за такава награда, Девани има 5 служители и 10 консултанти, работещи заедно с нея в нейната компания DevaniSoft.

  1. Бен Тауърс
Снимка: Бен Тауърс/Facebook

Бен започва да се занимава с бизнес едва на 11 години и получава прякора „Най-умното дете на планетата“. За първи път интересът му към предприемачеството се появява, когато семеен приятел го моли за помощ, за да изгради уебсайт на тяхната компания. Тъй като към момента не е имал познания в тази област, Бен се обръща към YouTube, за да се самообучи. Той дори и  не подозира, че подобно действие ще му помогне да създаде Tower Designs – дигитална медийна агенция, която работи с марки, които искат да се насочат към младите хора. Сега на 25, Бен също е съосновател на Tahora – общностно решение на работното място, предоставящо платформа за наистина справяне с психичното здраве.

  1. Хенри Патерсън
Снимка: Хенри Патерсън/X

На 10 години Патерсън пише книга, наречена: „Приключенията на Шерб и Пип“, която продава хиляди копия. През същата година той стартира своята лайфстайл марка Not Before Tea, онлайн магазин, който продава чанти, меки играчки, декор за детска стая и детски книги. Вече на 15 години, продуктите на Патерсън се предлагат в над 60 магазина в Обединеното кралство като Патерсън  подписва договор за анимация, която да  превърне книгата му в анимационен филм от 12 епизода.

Бизнес Видео Подкаст