Xiaomi продаде 50 000 автомобила за първите 27 минути (ВИДЕО)

Европейската комисия започна разследване в края на миналата година на евтини електрически автомобили, идващи от Китай

 

Китайският производител на електроника Xiaomi се присъедини към процъфтяващия, но пренаситен пазар на електрически автомобили в страната със спортен високотехнологичен седан.

Компанията започна да приема поръчки за новия си електрически автомобил SU7 преди няколко дни. Автомобилът започва на цени от 215 900 юана (27 700 евро), сума, която подбива цената на Tesla Model 3 в Китай, казва Euronews.next.

Компанията обяви, че 4 минути след пускането на пазара колата е получила 10 000 поръчки, 7 минути след началото 20 000 поръчки, а за 27 минути - 50 000 поръчки.

Правителствените субсидии помогнаха Китай да се превърне в най-големия световен пазар за електрически превозни средства, с много нови производители.

Докато по-голямата част от продажбите в индустрията са вътрешни, китайските производители на електромобили навлизат на задграничните пазари с модели на по-ниски цени, което представлява потенциално предизвикателство за европейските, японските и американските автомобилни компании.

Европейската комисия започна разследване в края на миналата година на евтини електрически автомобили, идващи от Китай, които според нея „изкривяват нашия пазар“.

Основателят на Xiaomi Лей Джун каза, че компанията има за цел да стане един от петте най-големи автомобилни производители в света през следващите 15 до 20 години.

В момента компанията е известна със своите смартфони, смарт телевизори и други устройства. Точно поради тази причина в момента продължава работатата си по това да свърже автомобилите с телефони и домакински уреди.

Системата ще бъде съвместима както с телефони на Apple, така и с Xiaomi.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст