Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
През септември Threads, която е на малко повече от година, е имала над 230 милиона активни потребители месечно в световен мащаб
Meta е била подложена на критики заради публикациите, които привличат вниманието на потребителите в Threads, но компанията държи на коментарите - и на идеята за публикации, които „стимулират разговор“ - като начин да се реши какво да бъде препоръчано, пише Business Insider.
Ако не сте били в Threads, за да следите сагата, ето кратко обобщение.
Миналия месец Кейти Нотопулос от Business Insider експериментира с публикуване на яростно съдържание в Threads и установи, че публикациите, които подтикват хората да се ядосват в коментарите си, често се представят много добре в приложението.
Оттогава Threads е пълен с дебати относно „rage bait“, модерирането на съдържанието и политическото съдържание в платформата, подобна на Twitter.
Миналата седмица ръководителят на Instagram Адам Мосери - който също така наблюдава Threads - написа в публикация за Threads, че Meta знае, че е имало увеличение на ангажираността в Threads и че „работи, за да я овладее“. След това Мосери публикува, че Threads „е открил грешки“ в прилагането на модерирането на съдържанието.
Дебатът се води в момент, когато Threads продължава да набира скорост сред потребителите. По данни на фирмата за маркетингово разузнаване Sensor Tower през септември Threads, която е на малко повече от година, е имала над 230 милиона активни потребители месечно в световен мащаб. Последните официални данни, които Мосери сподели през август, бяха, че Threads е надхвърлил 200 милиона месечни потребители. За сравнение, Sensor Tower изчислява, че X (бивш Twitter) е имал над 315 милиона глобални потребители към септември.
BI разговаря с Емили Далтън Смит, вицепрезидент по управление на продуктите в Meta и ръководител на Threads, за последните препоръки към създателите, които използват приложението - и за пътя напред.
Ако има един извод, който Далтън Смит има за създателите, използващи Threads, то той е, че те трябва да помнят, че това е „приложение за разговори в реално време“.
„По-голямата част от съдържанието ще се разпространява само за няколко часа в рамките на деня“, каза Далтън Смит пред BI. „Уверете се, че говорите за неща, които се случват в момента и които са наистина навременни и подходящи, това ще ви помогне много.“
Ето и най-важните изводи:
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови