Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
За първата половина на 2022 г. подразделението "Коли" отчита 16% спад в продажбите за общо 998 000 доставки
Продажбите на Mercedes-Benz паднаха рязко през второто тримесечие на годината, заради проблеми с доставките, свързани с блокирания заради COVID-19 Китай, съобщи германският автомобилен производител, цитиран от Ройтрес.
Автомобилният производител е доставил 490 000 леки автомобила от април до юни, което е спад от 16% спрямо същия период на миналата година, се казва в съобщението.
За първата половина на 2022 г. подразделението "Коли" отчита 16% спад в продажбите за общо 998 000 доставки.
Продажбите през второто тримесечие са намалели най-много в Китай, най-важният единен пазар, спадайки с 25% до 163 700 автомобила, каза автомобилният производител.
Продажбите в региона на Азия са намалели с 20%, което се дължи главно на мерките около COVID-19, докато продажбите в Европа са намалели с 10%, а Северна Америка отбеляза спад от 3% през тримесечието.
Въпреки това Mercedes-Benz се придържа към прогнозата си за 2022 г. за леко увеличение на продажбите в сравнение с 2021 г. Въпреки опасенията за нарастващата инфлация, "потребителското търсене остава високо", каза търговският директор Брита Сийгер.
По-специално луксозните модели, като "Майбах" и електрическите автомобили от моделната серия EQ, са особено популярни, каза Seeger в изявление.
По-малкият бизнес на Mercedes-Benz Vans остава малко под нивото от миналата година със 100 000 продадени бройки по целия свят през второто тримесечие, според автомобилния производител.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови