Рязък спад в продажбите на Mercedes-Benz с 16%

Технологии
 

За първата половина на 2022 г. подразделението "Коли" отчита 16% спад в продажбите за общо 998 000 доставки

Продажбите на Mercedes-Benz паднаха рязко през второто тримесечие на годината, заради проблеми с доставките, свързани с блокирания заради COVID-19 Китай, съобщи германският автомобилен производител, цитиран от Ройтрес.

Автомобилният производител е доставил 490 000 леки автомобила от април до юни, което е спад от 16% спрямо същия период на миналата година, се казва в съобщението.

Снимка: Mercedes-Benz

За първата половина на 2022 г. подразделението "Коли" отчита 16% спад в продажбите за общо 998 000 доставки.

Продажбите през второто тримесечие са намалели най-много в Китай, най-важният единен пазар, спадайки с 25% до 163 700 автомобила, каза автомобилният производител.

Снимка: Mercedes-Benz

Продажбите в региона на Азия са намалели с 20%, което се дължи главно на мерките около COVID-19, докато продажбите в Европа са намалели с 10%, а Северна Америка отбеляза спад от 3% през тримесечието.

Снимка: Mercedes-Benz

Въпреки това Mercedes-Benz се придържа към прогнозата си за 2022 г. за леко увеличение на продажбите в сравнение с 2021 г. Въпреки опасенията за нарастващата инфлация, "потребителското търсене остава високо", каза търговският директор Брита Сийгер.

Снимка: Mercedes-Benz

По-специално луксозните модели, като "Майбах" и електрическите автомобили от моделната серия EQ, са особено популярни, каза Seeger в изявление.

По-малкият бизнес на Mercedes-Benz Vans остава малко под нивото от миналата година със 100 000 продадени бройки по целия свят през второто тримесечие, според автомобилния производител.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст