Същото като старото? Walmart промени логото си за първи път от 20 години
Компанията за последен път промени логото си през 2008 г.
Платформите, които са достатъчно добри да заменят TikTok
Опасенита на американците относно потенциалната забрана на TikTok не стихват. Много създатели на съдържание се чувстват несигурно относно бъдещето на платформата и потенциалната загуба на работа и аудитория. Въпреки това на пазара на приложенията има няколко алтернативи, които са достатъчно добри, за да поддържат творческия импулс и да запазят работата на инфлуенсърите.
1. Instagram Reels
Instagram е приложение с над два милиарда потребители, освен това платформата е един от най-големите конкуренти на TikTok. Тази социална мрежа също е известна с видеата си в кратка форма, наречени Reels. Този тип видеа имат същите функции, които феновете на TikTok познават и обичат. Например публикациите обикновено продължават между 15–90 секунди и създателите имат достъп до обширна музикална библиотека и удобни за потребителя инструменти за редактиране.
2. YouTube Shorts
Shorts е версията на Youtube за кратко съдържание. Shorts е вградена функция, благодарение на която аудиторията се наслаждава на по-кратко съдържание. Потребителите на Youtube обикновено са свикнали да гледат по-дълги видеа. Видеата в Short могат да продължават до три минути и всеки видеоклип, публикуван под тази дължина, автоматично се категоризира като кратък. Инфлуенсърите особено харесват тази функция на YouTube заради потенциалния трафик, който осигурява.
3. Snapchat Spotlight
Snapchat Spotlight е отделен раздел в платформата, където създателите на съдържание могат да качват кратки публикации. Въпреки привлекателността си, Snapchat може да бъде труден за навигиране от новите потребители, тъй като е трудно да поставите на пауза видеоклипове и да намерите страниците на любимите си творци. Освен това изискванията за монетизация на Snapchat са трудни за постигане, което прави използването на Snapchat предизвикателство за нови акаунти.
В България не се очаква бан на TikTok, но ако създавате лайфстайл съдържание за вашия дом, готвене или пътувания, Lemon8 може да е правилната платформа за вас. То споделя компания майка с TikTok, така че двете приложения са интегрирани. Можете да използвате идентификационните данни на акаунта си в TikTok за достъп до Lemon8, което улеснява споделянето на съдържание в двата сайта.
Тази нова социална медийна платформа се фокусира върху естетически визуални ефекти и автентични, вдъхновяващи качвания. Lemon8 дава приоритет на изграждането на общността, като сортира публикациите в ясни категории, позволявайки на потребителите да изследват теми, които ги интересуват най-много.
5. Triller
Подобно на стария Musical.ly, Triller е социална мрежа, която се фокусира върху добавянето на нова музика към видеоклипове. Създателите могат да търсят нова, свежа музика, а зрителите могат да намерят популярни хитове в повечето качвания. Платформата има голям скок на потребителите през 2020 г., когато TikTok се сблъска с първата си потенциална забрана в САЩ, но оттогава общността е намаляла. Освен това Triller има проблеми с лицензирането на песни от по-големи музикални компании, което може да е проблем, ако търсите конкретен изпълнител.
Компанията за последен път промени логото си през 2008 г.
За какво отива бюджетът за развлечения в САЩ?
Средната годишна брутна заплата за 2023 г. е достигнала 22 587 лв.