
София отбеляза ръст от 11% на туристите за първите шест месеца на годината
Градът е посетен от над 647 хил. туристи за периода януари – юни
Платформите, които са достатъчно добри да заменят TikTok
Опасенита на американците относно потенциалната забрана на TikTok не стихват. Много създатели на съдържание се чувстват несигурно относно бъдещето на платформата и потенциалната загуба на работа и аудитория. Въпреки това на пазара на приложенията има няколко алтернативи, които са достатъчно добри, за да поддържат творческия импулс и да запазят работата на инфлуенсърите.
1. Instagram Reels
Instagram е приложение с над два милиарда потребители, освен това платформата е един от най-големите конкуренти на TikTok. Тази социална мрежа също е известна с видеата си в кратка форма, наречени Reels. Този тип видеа имат същите функции, които феновете на TikTok познават и обичат. Например публикациите обикновено продължават между 15–90 секунди и създателите имат достъп до обширна музикална библиотека и удобни за потребителя инструменти за редактиране.
2. YouTube Shorts
Shorts е версията на Youtube за кратко съдържание. Shorts е вградена функция, благодарение на която аудиторията се наслаждава на по-кратко съдържание. Потребителите на Youtube обикновено са свикнали да гледат по-дълги видеа. Видеата в Short могат да продължават до три минути и всеки видеоклип, публикуван под тази дължина, автоматично се категоризира като кратък. Инфлуенсърите особено харесват тази функция на YouTube заради потенциалния трафик, който осигурява.
3. Snapchat Spotlight
Snapchat Spotlight е отделен раздел в платформата, където създателите на съдържание могат да качват кратки публикации. Въпреки привлекателността си, Snapchat може да бъде труден за навигиране от новите потребители, тъй като е трудно да поставите на пауза видеоклипове и да намерите страниците на любимите си творци. Освен това изискванията за монетизация на Snapchat са трудни за постигане, което прави използването на Snapchat предизвикателство за нови акаунти.
В България не се очаква бан на TikTok, но ако създавате лайфстайл съдържание за вашия дом, готвене или пътувания, Lemon8 може да е правилната платформа за вас. То споделя компания майка с TikTok, така че двете приложения са интегрирани. Можете да използвате идентификационните данни на акаунта си в TikTok за достъп до Lemon8, което улеснява споделянето на съдържание в двата сайта.
Тази нова социална медийна платформа се фокусира върху естетически визуални ефекти и автентични, вдъхновяващи качвания. Lemon8 дава приоритет на изграждането на общността, като сортира публикациите в ясни категории, позволявайки на потребителите да изследват теми, които ги интересуват най-много.
5. Triller
Подобно на стария Musical.ly, Triller е социална мрежа, която се фокусира върху добавянето на нова музика към видеоклипове. Създателите могат да търсят нова, свежа музика, а зрителите могат да намерят популярни хитове в повечето качвания. Платформата има голям скок на потребителите през 2020 г., когато TikTok се сблъска с първата си потенциална забрана в САЩ, но оттогава общността е намаляла. Освен това Triller има проблеми с лицензирането на песни от по-големи музикални компании, което може да е проблем, ако търсите конкретен изпълнител.
Градът е посетен от над 647 хил. туристи за периода януари – юни
Целта е по-бърз и по-безопасен лицензионен процес
Мащабното културно събитие ще представи осем творби, във всяка от вечерите между 1 и 4 август, в Царево, Лозенец, Ахтопол и Синеморец. bTV Media Group е генерален медиен партньор.