Потребители на iPhone предупредиха за голяма промяна

За тази новост те обвиняват Мъск

Съобщава се, че собствениците на iPhone вече няма да могат да се свързват с Apple за поддръжка на клиенти чрез X (преди Twitter). Вместо това клиентите ще трябва да посетят страницата за обща поддръжка на уебсайта на Apple.

Акаунтът @AppleSupport на X спря да отговаря на директни съобщения на 1 октомври, според MacRumors.

Когато изпращат съобщение, клиентите получават автоматичен отговор, който казва: „Можем да помогнем, но за да осигурим най-добрата поддръжка, бихме искали да продължим този разговор в друг канал за поддръжка.“

След това клиентите се насочват към вътрешните страници за поддръжка на Apple чрез връзка, пише The Sun.

Профилът на поддръжката на Apple също променислогана си от „на разположение всеки ден, за да отговорим на вашите въпроси“ на „ние сме тук, за да предоставим съвети, трикове и полезна информация, когато имате най-голяма нужда от нея“, съобщи MacRumors.

Това означава, че потребителите на iPhone, които преди са използвали услугата, ще се сблъскат с допълнителна стъпка при нужда от поддръжка от Apple. Но общото мнение е, че вината изобщо не е на Apple, а на ексцентричния милиардер и собственик на X Илон Мъск.

Мъск купи X (преди Twitter) за 44 млрд. долара през октомври миналата година и направи редица противоречиви промени в приложението през последните 12 месеца. Една от най-очевидните промени на Мъск е премахването на известната синя птица и замяната й с буквата X.

Според изчисленията на Мъск платформата за социални медии може да струва едва 4 милиарда долара. Наблюдатели казват, че частичното оттегляне на Apple от платформата означава края на X.

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст