
Цветята на сватбата на Джеф Безос струват 45 години труд на служител в Amazon
Според Forbes, цената на тържеството, възлиза на над 20 милиона долара
Целта е децата да се предпазят от такива изкушения
Личности от шоубизнеса и спорта, както и инфлуенсъри от социалните медии, популярни сред младежката аудитория, нямат да могат да участват в реклами за хазарт, популярни сред младежката аудитория ще бъдат забранени във Великобритания по силата на ново законодателство, чиято цел е да предпази децата от такива изкушения, предаде Ройтерс.
По-строгите правила са част от новия план, предлаган от Органа за рекламни стандарти (ASA), саморегулиращата се организация на рекламната индустрия на Острова, и насочен към "защита на младите хора и уязвимите аудитории", съобщи регулаторът.
"Тези правила ще повлияят значително на рекламодателите в хазарта, които искат да популяризират своите марки, използвайки изтъкнати спортисти и знаменитости, както и влиятелни личности в социалните медии, популярни сред младежта", посочват от ASA. Кристиано Роналдо от "Манчестър Юнайтед" и бившият мениджър на "Челси" Жозе Моуриньо се появиха преди време в реклами за хазарт.
Новите правила ще влязат в сила през октомври.
Според Forbes, цената на тържеството, възлиза на над 20 милиона долара
Компаниите са топ 100 в Централна и Източна Европа
Над 108 000 домакинства в Румъния са сменили доставчиците си на електроенергия през юни