Защо Starbucks връща млякото и захарта на самообслужване?

Компанията махна мястото на самообслужване по време на пандемията

 

Баристите на Starbucks могат да сложат осем чаши еспресо в една чаша. Те могат да приготвят напитки с вкус на ягоди, ябълков пай и тиквен крем. Станциите за самообслужване на Starbucks имаха мляко, захар, подсладители, подправки и бъркалки, точно както в други кафенета.

Но компанията заключи млякото и захарта в началото на пандемията от Covid-19 поради опасения, че вирусът може да се разпространи по повърхности, и след това не ги върна обратно.Освен това Starbucks се е борила с разхищаването на мляко на станциите и кражбите в някои случаи, според работниците, пише CNN.

Сега обаче компанията ще върне местата за самообслужване във всичките си магазини до началото на следващата година. Връщането на станциите за мляко и захар е малка стъпка за Starbucks, но представлява нещо много по-голямо за най-голямата верига кафенета в света. Това е признание, че Starbucks отиде твърде далеч в претоварването на своите баристи с безкрайни начини за приготвяне на напитки. Bloomberg изчисли, че в Starbucks има повече от 383 милиарда възможности за приготвяне само на лате.

„Когато Starbucks махна местата за подправки по време на Covid, работата по персонализирането се прехвърли към баристите зад щанда“, каза Дейвид Гарфийлд, глобален ръководител на индустриите в консултантската фирма AlixPartners. 

Сега Starbucks ще върне част от тази работа обратно на клиентите. В същото време съкращава елементи от менюто, за да опрости операциите за служителите и работи за подобряване на персонала, особено в пиковите часове.

 

„Нашата цел е да гарантираме, че нашите баристи имат време да предоставят не само страхотни занаятчийски напитки, но и гостоприемство и лично отношение към раздаването на напитки на клиентите", каза говорител на Starbucks.

Компанията също така ще върне баристите, които ръкописно изписват имената на клиентите върху своите напитки и удобни седалки, в опит да накара Starbucks да се почувства отново като кафене.

Продажбите на Starbucks се понижиха за три поредни тримесечия, най-дългият спад от години. Някои клиенти са спрели да посещават Starbucks поради високите цени на напитките и дългото време за чакане.

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст