Google дарява 1 млн. долара за фонда за встъпване в длъжност на Тръмп
Компанията се присъединява към други технологични гиганти
Обяснението е доста интересно
Coca-Cola рядко нарушава традицията на своята емблематична червена опаковка и когато го прави, обикновено има основателна причина. Може би сте сред хората, които са виждали бутилки на компанията с жълта капачка, но вероятно не знаете какво означава тя.
Като цяло червеният цвят е емблематичен за продукта. Дизайнерът на логото на бутилката, Франк Мейсън Робинсън, е измислил отличителния курсив на марката и цветовата палитра в опит да увеличи максимално нейната разпознаваемост, пише Unilad.
Хората отдавна смятат, че червеният цвят произлиза от една от първите реклами на компанията, която беше поставена на Коледа и представяше Дядо Коледа, който се изправя в прочутия си костюм, докато държи бутилка кока-кола.
Компанията обаче каза, че всъщност има логистична причина зад цвета, тъй като преди повече от 130 години напитката се е продавала в бъчви на американски дрогерии и аптеки, по същия начин, по който се е разпространявал алкохолът.
Но тъй като по това време алкохолът беше обложен с данъци, а безалкохолните напитки не, компанията реши да боядиса бъчвите си в ярко червено, за да помогне на митническите и данъчните служители да ги разграничат от бъчвите с алкохол.
Затова мнозина останаха озадачени, когато видят кока-кола с жълта капачка. Това е ход, който накара хората да се чудят дали промяната на цвета е знак, че компанията изоставя своята вековна традиция.
Жълтите капачки сочат нещо друго - че напитката е одобрена за пиене по време на Пасха, религиозен празник, празнуван от тези, които следват юдаизма.
Празникът Песах (или Пасха) е важен за евреите, тъй като те отбелязват тези, които са били поробени в Египет и тяхното освобождение, обхващащо период от седем дни.
През седмицата са забранени различни храни и напитки, като овес, пшеница, ечемик, ориз, царевица и други обичайни хранителни продукти, включително бира и алкохол.
Предметите, които се считат за подходящи по време на Пасха, са тези, които се придържат към диетичните правила на религията. Обикновените напитки на Coca-Cola не отговарят на този праг, тъй като напитката съдържа царевичен сироп.
Компанията обаче е произвела версия на напитката без забранения сироп и е обозначила своята готова за Пасха напитка с ярко жълта капачка.
Компанията се присъединява към други технологични гиганти
Уведомлението от страна на доставчика по дългосрочния договор с Азербайджан е постъпило на 6.01.25 г.
Какви са прогнозите на експертите