Coca-Cola спира няколко вкуса и планира нов за догодина

Нетните приходи на Coca-Cola през второто тримесечие нараснаха с 2,9%

 

Coca-Cola преустановява производството на новия си вкус Spiced само шест месеца след като той се появи на рафтовете, отбелязвайки края на разочароващия опит за привличане на по-млади потребители.

Компанията каза в изявление, че Coca-Cola "винаги гледа какво харесват нашите клиенти и коригира" своите вкусове. „Като част от тази стратегия, ние планираме постепенно да спрем Coca-Cola Spiced, за да представим вълнуващ нов вкус през 2025 г.“, каза говорител.

Краткият живот на Spiced е изненадващ, защото компанията го рекламира като постоянен аромат. Coca-Cola не предостави конкретна причина за спирането на Spiced, въпреки че липсата на осведоменост за новото предложение и объркването относно вкуса (той всъщност не беше пикантен) вероятно са допринесли за слабите продажби.

Coca-Cola представи Spiced през февруари с бляскава рекламна кампания. Напитката съчетава традиционния вкус на кока-кола с малинови нотки.

Spiced е създаден, за да привлече пиячите от Gen-Z, които имат жажда за по-наситен вкус, а гигантите в газираните напитки са отстъпили част от иновациите си във вкуса на по-смелите начинаещи, като Olipop и Poppi.

През последните няколко години Coca-Cola редовно обновява гамата си с предложения за ограничен период от време, като например нова газирана напитка с вкус Oreo. Освен това бяха пуснати ароматизирани видове Coca-Cola за ограничено време, включително "Dreamworld", "Starlight" и "Byte". 

„Потребителите търсят по-смели вкусове и по-сложни вкусови профили“, каза Сю Лин Ча, вицепрезидент на компанията по маркетинг за Северна Америка пред CNN. „Това е тенденция, която започнахме да виждаме в храните, но също и в напитките, и решихме, че това е уникално пространство, в което да играем.“

Нетните приходи на Coca-Cola през второто тримесечие нараснаха с 2,9%, но обемите на продажбите на компанията в Северна Америка, където се продаваше Spiced, спаднаха с 1%.

Spiced не е единственият вкус, който се спира: в социалните медии компанията потвърди, че прекратява производството на Cherry Vanilla, която стартира през 2020 г., и Diet Coke със Splenda. 

Консуматорите изместват предпочитанията си от сладки газирани напитки към газирани води и хидратиращи напитки. В отговор компанията разраства водната си линия Topo Chico и разширява своята марка BodyArmor.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст