Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Междувременно продажбите на слънцезащитни продукти са се увеличили
Топлото време през миналия месец забави ранните продажби на коледни храни като пудинги и сезонни бисквити, показва проучване, цитирано от BBC.
Според анализатори на търговията на дребно слънчевото време означава, че по-малко хора са започнали да се запасяват за празничния сезон. Вместо това продажбите на сладолед и бургери скочиха, тъй като хората продължават да се наслаждават на слънце и да палят барбекюта.
Отделно проучване показва, че по-топлото време е отблъснало хората да купуват есенни дрехи.
Рекордно високите температури от миналия месец за септември обаче доведоха до промени в моделите на купуване.
Във Великобритания продажбите на коледни пудинги и сезонни бисквити са намалели с 14% и 29% спрямо това време миналата година.
Междувременно продажбите на слънцезащитни продукти са се увеличили повече от два пъти, а обемите на продажбите на сладолед са се увеличили с повече от една четвърт спрямо същия момент миналата година.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб