
Авиокомпания стана жертва на кибератака, откраднати са данни на 6 млн. клиенти
Какви данни за потребителите за изтекли?
Междувременно продажбите на слънцезащитни продукти са се увеличили
Топлото време през миналия месец забави ранните продажби на коледни храни като пудинги и сезонни бисквити, показва проучване, цитирано от BBC.
Според анализатори на търговията на дребно слънчевото време означава, че по-малко хора са започнали да се запасяват за празничния сезон. Вместо това продажбите на сладолед и бургери скочиха, тъй като хората продължават да се наслаждават на слънце и да палят барбекюта.
Отделно проучване показва, че по-топлото време е отблъснало хората да купуват есенни дрехи.
Рекордно високите температури от миналия месец за септември обаче доведоха до промени в моделите на купуване.
Във Великобритания продажбите на коледни пудинги и сезонни бисквити са намалели с 14% и 29% спрямо това време миналата година.
Междувременно продажбите на слънцезащитни продукти са се увеличили повече от два пъти, а обемите на продажбите на сладолед са се увеличили с повече от една четвърт спрямо същия момент миналата година.
Какви данни за потребителите за изтекли?
Отчетени са едни от най-високите температури за последните десетилетия