Какво представлява ракетата "Орешник", с която Москва удари Украйна?
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
Причината са по-високите разходи, свързани с инфлацията
Веригата за бързо хранене McDonald's повиши цената на своя чийзбургер за първи път от повече от 14 години, а причината за това са по-високите разходи, съобщава Би Би Си.
От McDonald's съобщиха, че ресторантите им във Великобритания ще повишат цените на редица продукти с 0,10 и 0,20 паунда.
Цената на чийзбургера се е увеличила от 0,99 паунда на 1,19 паунда.
Компаниите са изправени пред редица препятствия, свързани с по-големите за гориво, заплати и хранителни продукти като цените нарастват с най-бързия си темп от 40 години насам.
В имейл до клиенти главният изпълнителен директор на McDonald's за Обединеното кралство и Ирландия Алистър Макроу каза, че компанията е изправена пред „труден избор“ относно цените си.
„Разбираме, че всяко увеличение на цените не е добра новина, но отложихме и минимизирахме тези промени толкова дълго, колкото можехме“, каза той.
Цените на храните ще продължат да варират в различните ресторанти, тъй като някои се управляват от франчайзополучатели, които могат да определят цените на храните въз основа на препоръки от McDonald's.
Други артикули, чиито цени се увеличават са закуските, големи кафета, кутии за споделяне на McNugget.
Ако цената на чийзбургера на McDonald's се беше увеличила в съответствие с инфлацията, сега щеше да струва 1,41 паунда.
McDonald's има повече от 36 000 ресторанта в повече от 100 страни.
Във вторник компанията заяви, че обмисля дали да добави повече опции за отстъпка към менюто си, тъй като увеличените разходи за живот, особено в Европа, водят до това някои клиенти с по-ниски доходи да купуват по-евтини продукти и по-малко големи комбинирани ястия.
Това се случи на фона на това, че компанията отчете скок на глобалните продажби от 9,7% за второто тримесечие на годината в сравнение със същия период на 2021 г.
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram