„Ние не сме Дисниленд": Възмущение в Рим заради „гладиаторските“ битки на Airbnb в Колизеума
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
От 2003 г. в Русия се произвежда водка Putinka в чест на президента Владимир Путин
В Роспатент е постъпило заявление за регистрация на марката Trumpovka, под която се планира да се произвежда водка в чест на новоизбрания президент на САЩ Доналд Тръмп, съобщава The Moscow Times. Тя ще се продава от RAU IT, ИТ компания от Санкт Петербург, която обслужва "Газпром", "Росатом" и "Лукойл". В заявката за търговска марка е представено и бъдещото лого: то представлява черен силует на Тръмп с червена хармоника в ръце.
От отворени източници е известно, че RAU IT разработва софтуер за бизнеса, извършва цифрова модернизация и автоматизация на предприятията, а също така е официален партньор на фирма „1С“. Миналата година приходите на компанията са били малко над 157 милиона, а нетната печалба - около 5 милиона рубли. Ръководител на RAU IT е Юрий Павлов. Той притежава 75% от акциите. Други 25% се държат от търговския директор Едуард Пржибиш.
Водката „Тръмп“ се произвежда в САЩ по споразумение с организацията „Тръмп“ от 2005 г., но през 2011 г. напуска пазара в Щатите поради слаби продажби и конфликт с „Тръмп“ заради неизплащане на лицензионни такси.
От 2003 г. в Русия се произвежда водка Putinka в чест на президента Владимир Путин. Марката е измислена от маркетинговия експерт Станислав Кауфман, който по това време работи за дистрибутора на алкохол Vinexim.
„Путин е много подобен на водка образ, да ме прощава човек, който води трезвен начин на живот“, казва той. Базираният в Москва завод „Кристал“ започва да бутилира „Путинка“ по поръчка на „Винексим“. До 2011 г. тя е сред първите три най-продавани водки в Русия. РБК установи, че както заводът, така и правата върху марката принадлежат на структури, свързани с приятелите на президента - братята Аркадий и Борис Ротенберг.
След като Дмитрий Медведев става държавен глава през 2008 г., в Русия започват да се продават водка „Володя“ и „Мечки“. Кауфман също е автор на марката. Освен това търговската марка е регистрирана в Украйна. В Русия за нея претендира друга компания - Royalty. Първоначално Роспатент отказва да регистрира търговската марка заради асоциациите с Путин и Медведев. В мотивите се посочваше, че водката под това име ще навреди на имиджа на държавата. Компанията оспорва отказа в съда, който го обявява за незаконен.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Не забравяйте да следите за тези въпроси, които интервюиращият може да използва, за да ви изпита
Данните на комисията по стоковите борси и тържищата показват още, че килограм краве сирене струва 11.39 лв, а кашкавал "Витоша" 17.23 лв.