
Верига ресторанти пуска на пазара нов сос, който да привлече потребители от поколение Z
Според проучване, младите имат изявен афинитет към пикантното
Според експерти вероятно руснаците купуват фалшификати
Покупките на водка и коняк в Русия са намалели рязко, казва European Times.
По данни на Росстат, продажбите на водка са намалели с 16,4% през годината, а на коняк – с 20,3%.
Такъв осезаем спад вероятно се дължи на сенчестия пазар, признават експертите на изданието „Ведомости“. Тъй като много чуждестранни марки напуснаха Русия след началото на войната, фалшиви алкохолни продукти от сенчести производители могат да бъдат закупени в магазините.
Друга причина е намаляването на доходите на населението, особено на средната класа. Така хората започват да купуват по-евтини напитки. Фалшивите продукти не се отчитат в статистиката.
По-рано Министерството на промишлеността и търговията отбеляза, че докато в Русия има мораториум, ограничения върху проверките на магазини, продаващи алкохол, държавата не може напълно да идентифицира и спре продажбата на фалшиви продукти.
За какво друго използват руснаците водката:
Според проучване, младите имат изявен афинитет към пикантното
Спирането цели да се адаптира темпото на производство към „трудния“ европейски пазар
Приходите на компанията от реклама за последното тримесечие са 46,5 милиарда долара