1 USD
1.89592 BGN
Петрол
80.08 $/барел
Bitcoin
$102,263.0

Това са най-странните неща, забравени от гостите на хотели

Някои от тях ще ви изненадат

Ето едно важно напомняне за всички: не забравяйте да проверите чекмеджетата, нощните шкафчета, баните и под леглото, преди да напуснете следващата си хотелска стая. Има много шансове да оставите нещо след себе си - може би дори безценен скъпоценен камък.

  • Какво забравят хората по хотелите
  • Кои са най-скъпите забравени неща

Hotels.com публикува своя годишен доклад за информация за хотелските стаи, който показва много от „изненадващите услуги и истории на повече от 400 партньорски хотела по целия свят“, заедно с доста забавен раздел с най-странните предмети, които гостите са оставили в своите хотелски стаи, пише travel + leisure.

„В Hotels.com познаваме хотелите отвътре и отвън. Като помолихме хотелите да разкрият тайните зад най-запомнящите се престои, открихме, че тези „прозрения“ всъщност са вдъхновили услугите, достъпни за гостите днес“, Мелани Фиш, вицепрезидентът по глобалните връзки с обществеността в Hotels.com сподели в съобщение за доклада. 

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Както се посочва в доклада, най-често срещаният забравен артикул е мръсни дрехи. Други често забравени артикули включват зарядни устройства, грим и тоалетни принадлежности. В този доклад обаче има и някои открояващи се забравени звезди.

Според констатациите най-скъпите артикули, забравени в хотелите включва Rolex, чанта Birkin и друг часовник за 6 милиона долара. Гостите също са оставяли малко пиленце и домашен гущер, който, за щастие, беше върнат на законния му собственик.

Забравените предмети не бяха единствената странна категория в този доклад. Hotels.com отбеляза и някои доста интересни заявки за обслужване извън менюто, включително „вана, пълна с Evian, така че детето да може да се къпе в най-чистата вода“, „хот-дог с хайвер“ и дори „дай пет от член на екипа за да се гарантира, че заявката им за обслужване по стаите е прочетена."

 

*Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение. 

 

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст