САЩ наложи санкции на Газпромбанк, за да ограничи износа на руски газ
Европейските държави използват банката, за да плащат газа, който все още купуват от Русия
Все повече потребители се вдъхновяват за това къде да пътуват от приложението
Мястото, от което получаваме информация за пътуването си се промени драстично през годините. Първо имаше пътеводители, след това имаше уебсайтове и сега има едно приложение за социални медии, което превзе света след пандемията - TikTok.
Според Прабхакар Рагхаван, старши вицепрезидент на Google, 40 процента от поколението Z използват TikTok като основен източник на информация, а от всички потребители 76 процента казват, че приложението е това, което ги е вдъхновило да пътуват, пише Time out.
Но кои са дестинациите, от които най-много се интересуват потребителите на TikTok? За да разбере, туристическата компания Cruise Croatia е разгледала броя на гледанията в TikTok за 135 от най-населените градове в света между началото на март и началото на юли.
Досега най-популярният град е каталунската столица Барселона, която получи над 24 милиарда гледания.
Известна с уникалните си сгради, проектирани от Гауди, като емблематичната катедрала La Sagrada Familia, местоположението си на брега на морето и световноизвестната храна и нощен живот, популярността на Барселона не е изненада.
Хаштагът #barcelonathingstodo е особено популярен сред потребителите от Gen Z – друго неизненадващо разкритие, като се има предвид, че градът е домакин на големи годишни фестивали като Primavera, Sonar Festival и San Joan.
Ню Йорк се нарежда на второ място, като потребителите търсят съвети за Голямата ябълка от Tiktok-ъри, които живеят в града. Париж е трети, вероятно поради винаги предсказуемата сензация в социалните медии, която е седмицата на модата. Също така популярността може да се дължи на телевизионните предавания, чието действие се развива в тези градове – като Gossip Girl и Емили в Париж, вероятно са събудили интереса на Gen Z.
Европа има много добри резултати като цяло, тъй като пет града заемат първите шест места. Изглежда, че тенденцията на европейското лято е тук. Някои малко по-малко очаквани, но заслужаващи споменаване са Лима, така наречената „кулинарна столица“ на Южна Америка, и Джакарта, която се състои от над 100 острова.
Ето 10-те най-гледани дестинации в света в TikTok.
Барселона, Испания (24 милиарда)
Ню Йорк, САЩ (18 милиарда)
Париж, Франция (16 милиарда)
Лондон, Великобритания (15 милиарда)
Истанбул, Турция (9 милиарда)
Мадрид, Испания (9 милиарда)
Лима, Перу (7 милиарда)
Джакарта, Индонезия (5 милиарда)
Токио, Япония (4 милиарда)
Сингапур (4 милиарда)
Европейските държави използват банката, за да плащат газа, който все още купуват от Русия
Производството на мляко достигна 160,8 милиона тона през 2023 г.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците