
Тримесечните доходи и разходи на член от домакинството у нас растат, ето с колко
Най-много харчим за храна и напитки
До ноември районът е посетен от 11 милиона души
Средностатистическият купувач на улица „Монте Наполеоне“ е похарчил 2 500 евро за покупка между август и ноември - най-високата средна сума в света, според фирмата за безмитно пазаруване Global Blue, съобщава euronews.com.
Най-новата версия на годишния глобален индекс на американската фирма Cushman & Wakefield, който класира търговските зони въз основа на наемните цени, които те предлагат, е знак за желанието на Via MonteNapoleone като адрес за луксозни марки за готови облекла, бижута и дори сладкиши.
Средният наем на миланската улица е нараснал до 20 000 евро на квадратен метър в сравнение с 19 537 евро на квадратен метър на 11-блоков участък от горната част на Пето авеню.
Според Гулиелмо Миани, председател на асоциацията на квартал „МонтеНаполеоне“, малките размери на улица „МонтеНаполеоне“ - само 350 метра - и пешеходното разстояние до услугите и най-известните културни обекти са сред основните предимства на улицата.
Малки и изключителни
„Не всичко може да се побере, което е предимство“, тъй като ограниченото пространство прави улицата още по-ексклузивна и динамична - казва Миани, чиято група представлява и предприятията на пресичащите се странични улици, които заедно с Виа Монте Наполеоне образуват район, известен като Модния четириъгълник на Милано.
Най-големите марки на улицата реализират годишен оборот между 50 и 100 млн. евро, казва Миани, което допринася много за плащането на наема. Tiffany's се готви да се настани на Via Montenapoleone, а дългогодишният наемател Fendi се разширява.
По данни на район Монте Неаполеоне до ноември тази година районът е бил посетен от 11 милиона души, но не може да се каже колко от тях са били големи купувачи и колко - зяпачи на витрини. Средностатистическият купувач на Монте Наполеоне е похарчил 2500 евро за покупка между август и ноември - най-високата средна касова бележка в света, според фирмата за необлагаемо пазаруване Global Blue.
Улицата е магнит за купувачите, които пристигат с Maserati, Porsche и дори Ferrari.
Въпреки Пето авеню бе изместена на второ място в списъка на Cushman & Wakefield, организацията, която е пазител и главен промоутър на манхатънската улица, похвали постижението на Monte Napoleone.
„Инвестициите на Милано в обществената сфера се отплащат, което е победа за купувачите, бизнеса и града като цяло“, заяви Маделин Уилс, временен президент на Асоциацията на Пето авеню.
Но тя също така изрази увереност, че с новите инвестиции и рекордната година за продажбите на Пето авеню „ние ще се върнем на върха за нула време“.
*Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.
Най-много харчим за храна и напитки
Тя е издадена в едва 500 екземпляра