1 USD
1.8675 BGN
Петрол
75.43 $/барел
Bitcoin
$95,791.0

Средно 2500 евро за покупка: Коя е най-скъпата улица в света?

Свят

До ноември районът е посетен от 11 милиона души

Средностатистическият купувач на улица „Монте Наполеоне“ е похарчил 2 500 евро за покупка между август и ноември - най-високата средна сума в света, според фирмата за безмитно пазаруване Global Blue, съобщава euronews.com.

  • "Монте Наполеоне официално" е удостоена с титлата най-скъпа търговска улица в света, според глобален индекс за търговски имоти в САЩ
  • Mиланската улица изпреварва дори нюйоркското Пето авеню.

Най-новата версия на годишния глобален индекс на американската фирма Cushman & Wakefield, който класира търговските зони въз основа на наемните цени, които те предлагат, е знак за желанието на Via MonteNapoleone като адрес за луксозни марки за готови облекла, бижута и дори сладкиши.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Снимка: iStock

Средният наем на миланската улица е нараснал до 20 000 евро на квадратен метър в сравнение с 19 537 евро на квадратен метър на 11-блоков участък от горната част на Пето авеню.

Снимка: iStock

Според Гулиелмо Миани, председател на асоциацията на квартал „МонтеНаполеоне“, малките размери на улица „МонтеНаполеоне“ - само 350 метра - и пешеходното разстояние до услугите и най-известните културни обекти са сред основните предимства на улицата. 

Малки и изключителни

„Не всичко може да се побере, което е предимство“, тъй като ограниченото пространство прави улицата още по-ексклузивна и динамична - казва Миани, чиято група представлява и предприятията на пресичащите се странични улици, които заедно с Виа Монте Наполеоне образуват район, известен като Модния четириъгълник на Милано.

Най-големите марки на улицата реализират годишен оборот между 50 и 100 млн. евро, казва Миани, което допринася много за плащането на наема. Tiffany's се готви да се настани на Via Montenapoleone, а дългогодишният наемател Fendi се разширява. 

По данни на район Монте Неаполеоне до ноември тази година районът е бил посетен от 11 милиона души, но не може да се каже колко от тях са били големи купувачи и колко - зяпачи на витрини. Средностатистическият купувач на Монте Наполеоне е похарчил 2500 евро за покупка между август и ноември - най-високата средна касова бележка в света, според фирмата за необлагаемо пазаруване Global Blue.

Улицата е магнит за купувачите, които пристигат с Maserati, Porsche и дори Ferrari. 

Въпреки Пето авеню бе изместена на второ място в списъка на Cushman & Wakefield, организацията, която е пазител и главен промоутър на манхатънската улица, похвали постижението на Monte Napoleone.

„Инвестициите на Милано в обществената сфера се отплащат, което е победа за купувачите, бизнеса и града като цяло“, заяви Маделин Уилс, временен президент на Асоциацията на Пето авеню.

Но тя също така изрази увереност, че с новите инвестиции и рекордната година за продажбите на Пето авеню „ние ще се върнем на върха за нула време“.

*Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение. 

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.