Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Плевенчанин купи най-скъпия пъпеш на търг у нас
Можете ли да си представите, че има пъпеш, чиято цена достига до 46 000 евро... Е, такъв вирее в оранжерия край Пловдив. Бройка от скъпия сорт Юбари беше откъснат, предложен на търг и продаден на плевенчанин за 10 000 лева.
След този случай, изниква въпросът- какви други плодове биха могли да струват луди пари. Има доста такива.
Например японското трапезно грозде Ruby Roman. Неговата цена е 8 400 долара. То произхожда от провинцията Ишикава, където може да бъде купено и отглеждано. Често може да бъде видяно на търгове за ценилети.
Япония е родина и на най-скъпата диня. Динята Densuke струва 6 100 долара и е позната като абаносова диня. Японският остров Хокайдо е мястото, където най-често се бере този плод. Динята се нарежда сред най-ценните както в Япония, така и в целия свят.
Манго Taiyo No Tamago, известно като “Яйцето на слънцето” може да бъде видяно в изобилие в префектура Миязаки. Цената му е 3 000 долара. Оттам се доставя в цяла Япония. Често това манго се продава на търг. През 2017 г. една бройка бе купена за рекордните 3744 долара.
Ананасите Heligan се отглеждат в специално разработени вдлъбнатини, които непрекъснато се затоплят. Разходите за грижа, съхранение и транспортиране допринасят за високата им цена на бройка. Тя е около 1500 долара.
Дини във формата на куб могат да бъдат купени за 800 долара. Цената на динята зависи до голяма степен от нейната големина и идеалните вертикални ивици. Технологията на производство произхожда от Япония. Започва да се развива още през втората половина на 70-те години на миналия век.
Ягодите, класифицирани като ягоди Sembikiya diva или Nyohou, произхождат от 1834 г. и дължат името си на известен магазин за плодове в Токио. Всяка опаковка с 12 плода струва 85 долара. Производителят внимателно подбира всяка ягода и я опакова.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб