Пускат нов влак със спални вагони, обикалящ 7 европейски града
Колко струват билетите?
Само на 12 години Райън Каджи вече е постигнал слава и успех
Само на 12 години Райън Каджи вече е постигнал слава и успех, за които повечето могат само да мечтаят. Като любопитно дете той обичаше да разопакова играчки и започна да го прави във видеа, които качваше в YouTube. Децата бързо станаха негови фенове.
Райън е превърнал страстта си в империя за 100 милиона долара. Неговият канал, “Ryan’s World”, завладя милиони млади зрители и това му донесе печалба от $35 милиона само през изминалата година, надминавайки YouTuber-ът Джейк Пол. С над 37 милиона абонати в YouTube, марката на Ryan се разшири в играчки, дрехи, филми, телевизионни предавания и доходоносни спонсорства, съобщава изданието Resident.
Райън Каджи, роден на 6 октомври 2011 г. в Тексас, беше само на три години, когато започна своето пътуване в YouTube. Родителите му стартираха канала „Ryan ToysReview“ (сега „Ryan’s World“) през март 2015 г., улавяйки ентусиазма му към играчките.
Простата концепция за дете, което си играе и преглежда играчки, допадна на милиони хора и каналът бързо набра популярност. В рамките на няколко години Райън стана любимец на феновете на YouTube в детската секция на платформата.
Първият видеоклип, качен в „Ryan’s World“, показва как Райън разопакова комплект LEGO Duplo, качен през март 2015 г. Въпреки своята простота, видеоклипът резонира сред младите зрители, които бяха привлечени от истинското вълнение и реакциите на Райън.
Само за една година каналът натрупа милиони абонати, а видеоклиповете му натрупаха милиарди гледания.
Светът на Райън се превърна в огромна империя, като Forbes класира Райън като 7-ия най-добре платен творец в YouTube. Към 2024 г. нетното състояние на Райън Каджи се оценява на над 100 милиона долара, цифра, която продължава да нараства благодарение на различните му начинания извън YouTube. Един от ключовите фактори за успеха на нетната стойност на Райън е неговата линия от стоки.
Близначките Мила и Ема Стауфър са други известни в Youtube деца. Тези деца станаха известни преди няколко години, когато споделиха забавно видео в акаунта на майка си в Instagram – което беше забелязано от The Ellen Show.
Това видео в Instagram беше ключовият момент, който катапултира близначките към върха. Тяхната забавна нефилтрирана честност относно преживяванията във фитнеса, гаджетата, стреса и грима може да се намери в двата им канала в YouTube (Мила и Ема и Кейти Стауфър). Техните канали имат съответно 282 000 и 1,33 милиона абонати, докато всеки от видеоклиповете им събира хиляди гледания и харесвания.
Диана и Рома са брат и сестра, които играят, учат, пеят, изследват и споделят своя житейски опит онлайн. Милиони деца по света се радват да изследват света и да научават за всякакви неща заедно с тези деца в YouTube. Техните видеоклипове са супер забавни.
Само за месец през 2023 г. гледанията на техните видеоклипове скочиха от 1,1 милиона на 32,8 милиона. Към днешна дата вече имат дори много повече.
Ако каналът на Даяна и Рома печели $5 на 1000 гледания и един видеоклип в момента възлиза на 209 000 000 гледания, тези деца в YouTube са направили над $1 милион само от този видеоклип. Те имат над 500 видеоклипа в своя канал и качват 2 видеоклипа на седмица.
Други известни деца YouTub-ъри са Влад и Ники. Владислав Вашкетов и Никита Вашкетов, известни като Влад и Ники, участват в „глобалния предучилищен феномен“, който е техният канал в YouTube и неговите 104 милиона последователи, пише theinfluenceagency.com.
Ако децата ви обичат лудории с въображение и фентъзи, те вероятно са пристрастени към тези популярни деца в YouTube.
Вашето дете е малък майстор готвач и иска да участва в процеса на готвене? Вероятно е фен на канала My World Kitchen. В това детско готварско шоу участват деца на възраст от 6 до 8 години от цял свят, които показват как приготвят любимите си ястия от техните култури.
Те споделят рецепти, съставки, методи на готвене и истории. My World Kitchen се продуцира от BBC Studios и се излъчва по CBeebies, британски детски канал.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Колко струват билетите?
Пазарът на труда се променя с бързи скорости
Доналд Тръмп "затвори вратичката", която китайските компании иползваха да внасят безмитно в САЩ