Европейска страна съкращава работната седмица от 40 на 37,5 часа
Работодателска организация CEOE заяви, че това ще повиши разходите на компаниите
Колко струват билетите?
Ако мислите, че железопътният ренесанс на Европа ще приключи скоро, то много грешите. Още една чисто нова услуга, свързваща Северно море със Средиземно море, беше обявена миналата година и стартирането й най-накрая ще се случи следващия месец.
European Sleeper, операторът зад много от новите нощни влакови маршрути на континента, ще изпълни и тази услуга - линия, която ще се движи по целия път от Брюксел до Венеция, свързвайки Айндховен, Кьолн, Мюнхен, Инсбрук и Верона, съобщава Time out. Първото му пътуване трябва да започне от 5 февруари 2025 г.
Услугата е създадена, за да осигури устойчива и удобна опция за пътуване между градове и дестинации за зимни спортове.
„Пътниците ще могат да се качат на нашия влак от Белгия и Холандия и да се отпуснат в комфорта на вагон-ресторанта, докато влакът ги превозва през Германия и Австрия и през Алпите, завършвайки в историческите градове Верона и Венеция на следващия ден“, каза Крис Енгелсмен, съосновател на European Sleeper.
В посока Венеция превозите ще тръгват от белгийската столица в 18:00 часа и ще пристигат на следващия ден в 15:00 часа. В обратната посока излитането от Венеция ще бъде в 16:00 часа с пристигане в Брюксел между 11:00 и 12:00 часа, като и двете услуги трябва да се изпълняват веднъж седмично до края на март.
Цените започват от 119 евро за места и легла и достигат до 239 евро за по-луксозни помещения. Ако отивате на карнавала във Венеция (който тази година ще продължи от 14 февруари до 4 март), това може да е вашият шанс за двойно преживяване.
Вълнуващо, стартирането съвпада с новината, че маршрутът Брюксел-Прага на European Sleeper ще продължи да се изпълнява през лятото и есента на тази година. Поради проблеми с графика в Германия за известно време изглеждаше, че тази услуга няма да продължи след юни, но на 28 януари беше обявено, че тези проблеми са изгладени.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Работодателска организация CEOE заяви, че това ще повиши разходите на компаниите
Как McLaren използва изкуствения интелект, за да печели във Формула 1
Чатботът е подкрепен от френския президент Еманюел Макрон като част от неговата инвестиционна програма