
Кой купува повече парфюми мъжете или жените?
Средно в Европа човек харчи около €80–€150 годишно за парфюми
Машината е била монтирана на таблото и е имала магнитни чашки
В края на 50-те години на миналия век Volkswagen се опита да реши проблем, с който се сблъскват всички любители на кафето. Когато шофираш, а ти се допие кафе, трябва да спреш някъде, за да си купиш. За да се подпомогнат шофьорите в този момент се създава нещо иновативно- кафемашина за кола.
Hertella Auto Kaffeemachine беше първата (и единствена) кафемашина, монтирана на табло на кола. Това беше допълнителна добавка, проектирана изключително за Volkswagen Beetle през 1959 г. Тази странна джаджа позволяваше на шофьорите да приготвят прясно кафе направо в колата си, пише сайтът The Drive.
Кафемашината имаше и магнитни порцеланови чаши, които седяха на таблата благодарение на малки метални дискове под чашата. Въпреки че иновацията беше страхотна идея за шофьорите, обичащи кофеина, кафемашината имаше кратък живот и беше спряна малко след пускането си.
Една от причините е, че тя не беше евтина. Извършвайки някои бързи калкулации и отчитайки инфлацията – тази машина би струвала около $136 днес. Според много потребители, използвали машината, кафето, направено в нея не е било добро.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Средно в Европа човек харчи около €80–€150 годишно за парфюми
Само 10 години след създаването си компанията оперира в над 170 държави
Новоотпуснатите ипотеки нараства по-бавно