
В коя европейска столица се създават най-много Startup компании?
Само през 2023 г. в столицата са регистрирани 481 нови компании
Увеличение ще има при предстоящите колекции за пролетта на 2026 г.
Германската модна къща Hugo Boss планира да повиши цените си в световен мащаб, отчасти за да компенсира ефекта от по-високите американски мита, съобщи Bloomberg.
Компанията ще въведе умерени корекции на цените с предстоящите колекции за пролетта на 2026 г., заяви главният финансов директор Ив Мюлер по време на конферентен разговор. Китай, където Hugo Boss се сблъсква с особено слабо търсене, няма да бъде засегнат от поскъпването.
"Мисля, че бяхме много скромни. Наистина се фокусираме върху много доброто съотношение цена-стойност", каза Мюлер.
Този ход следва повишаването на цените в САЩ от други компании от сектора, включително Hermès International SCA, Adidas AG и Nike Inc.
Като цяло експозицията на Hugo Boss в САЩ е по-ниска от тази на много конкуренти, като на страната се падат около 15% от годишните продажби, каза Мюлер. Около половината от продуктите на компанията за САЩ се доставят от Европа, предимно от Турция, за която президентът на САЩ Тръмп обяви 15% мито върху вноса. По-малко от 5% идват от Китай.
Главният изпълнителен директор Даниел Грийдер, който преориентира Hugo Boss към по-млада аудитория, се стреми да възстанови растежа със строг контрол на разходите. Плановете му за обновяване се сблъскаха с някои неуспехи през миналата година, тъй като потребителските разходи отслабнаха на ключови пазари.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Само през 2023 г. в столицата са регистрирани 481 нови компании
Страната е с около 80 000 жители
Компанията разработва вътрешен инструмент за проследяване на спазването на политиката от служителите