240 000 фалшиви кукли „Labubu“ са конфискувани на границата с Обединеното кралство
Подобни стоки, доставяни от организирани престъпни групи, обикновено се унищожават
Увеличение ще има при предстоящите колекции за пролетта на 2026 г.
Германската модна къща Hugo Boss планира да повиши цените си в световен мащаб, отчасти за да компенсира ефекта от по-високите американски мита, съобщи Bloomberg.
Компанията ще въведе умерени корекции на цените с предстоящите колекции за пролетта на 2026 г., заяви главният финансов директор Ив Мюлер по време на конферентен разговор. Китай, където Hugo Boss се сблъсква с особено слабо търсене, няма да бъде засегнат от поскъпването.
"Мисля, че бяхме много скромни. Наистина се фокусираме върху много доброто съотношение цена-стойност", каза Мюлер.
Този ход следва повишаването на цените в САЩ от други компании от сектора, включително Hermès International SCA, Adidas AG и Nike Inc.
Като цяло експозицията на Hugo Boss в САЩ е по-ниска от тази на много конкуренти, като на страната се падат около 15% от годишните продажби, каза Мюлер. Около половината от продуктите на компанията за САЩ се доставят от Европа, предимно от Турция, за която президентът на САЩ Тръмп обяви 15% мито върху вноса. По-малко от 5% идват от Китай.
Главният изпълнителен директор Даниел Грийдер, който преориентира Hugo Boss към по-млада аудитория, се стреми да възстанови растежа със строг контрол на разходите. Плановете му за обновяване се сблъскаха с някои неуспехи през миналата година, тъй като потребителските разходи отслабнаха на ключови пазари.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Подобни стоки, доставяни от организирани престъпни групи, обикновено се унищожават
Досега потребителите, които искаха нов Gmail адрес, бяха принудени да създават изцяло нов акаунт
Според комисията, готвенето в Италия надхвърля ежедневната хранителна необходимост