Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Футболните стоки също бележат ръст в цените
Изминаха три дни, откакто футболната легенда Лионел Меси шокира футболния свят, като обяви преминаването си в клуба на Интер Маями след раздялата с Пари Сен Жермен, а цените на билетите в лигата вече скочиха.
Вторичният пазар на билети StubHub казва, че продажбите за мачовете на Интер Маями, започващи през юли, са се увеличили почти 28 пъти след съобщението.
За мачовете от юли 2023 г. вече са продадени толкова билети, колкото за целия сезон 2022 г., казаха от компанията за продажба на билети.
Шансът да видите Меси, смятан за един от най-великите футболисти на всички времена и победител в миналогодишното Световно първенство, няма да е евтин.
Средните цени на билетите в StubHub за отбора, собственост на Дейвид Бекъм, са се повишили 4,5 пъти, скачайки от 24,52 долара на 124,51 долара.
Друг второстепенен сайт за билети, Vivid Seats, съобщи, че средната цена за посещение на мач от Купата на лигата между Cruz Azul от мексиканската лига и Интер Маями е скочила с 1021%. На 4 юни билетът струваше 122 долара, а шест дни по-късно същият билет струваше 1413 долара.
Само за няколко дни Интер Маями премина от седмия най-продаван отбор за сезон 2023 до четвъртия най-продаван отбор за сезонни продажби в StubHub.
„Предлагането е ограничено“, каза анализаторът на спортния бизнес Джо Помплиано пред CNBC.
„Ако погледнете стадиона на Маями, той има само 18 хиляди места. Когато погледнете цяла Европа, по-специално в Барселона, където Меси прекара по-голямата част от кариерата си, те имат 100 хиляди места. Има фундаментален дисбаланс в уравнението на търсенето и предлагането, който виждаме“, добави той.
Меси и Интер Маями трябва да посетят LAFC на SoFi Stadium на 3 септември. Продажбите за мача се преместиха от 15-то най-продавано събитие за сезона на второ място — и е на път лесно да бъде събитие №1 на Сезонът на LAFC, показват данните на StubHub.
В Маями не само продажбите на билети отбелязват добър ръст. Стоките също излитат.
Няма да започнат да печатат фланелки на Меси Интер Маями, докато сделката не стане официална, но феновете вече събират екипировка на отбора в големи количества.
Дигиталната спортна платформа казва, че повече стоки от Интер Маями са продадени от вече.
От сряда Интер Маями е отбор в топ пет по продажби във всички спортове в мрежата на Fanatics.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб