Коронацията на крал Чарлз III струва на данъкоплатците 72 млн. паунда
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Пенсионираната олимпийка се е посветила да помага на майки в нужда
Мелинда Френч Гейтс, смятана за една от най-влиятелните жени в света награди пенсионираната олимпийка Алисън Феликс с безвъзмездна помощ от 20 милиона долара за подпомагане на финансирането на организации за здравеопазване на чернокожите майки.
Феликс се оттегли от състезания през 2022 г. и се посвети на майчиното здраве. Чернокожите жени се сблъскват с родилна смъртност, която е 3 пъти по-висока от тази на белите жени, съобщава The Female Quotient. Расизмът в здравеопазването излага на риск живота на чернокожите жени.
Всъщност само 5,7% от лекарите в САЩ са чернокожи. Половите и расови пристрастия в системата на здравеопазването засягат диагнозите, плановете за лечение и цялостната грижа за пациентите.
Алисън Феликс има марка обувки Saysh и дава на бъдещите майки безплатен чифт обувки, тъй като краката им променят размера си по време на бременност.
През юни 2022 г. Феликс си партнира с Pampers, за да защити майчиното здраве за чернокожите майки. Pampers отдели 250 000 долара за каузата и предостави 100 000 долара на National Birth Equity Collaborative (NBEC), за да помогне на чернокожите майки да получат качествени грижи и да намалят нивата на майчина смъртност.
Феликс отново си партнира с Pampers по време на тазгодишната Олимпиадата през в Париж, Франция, за да гарантира, че има детска стая за олимпийски майки.
„Просто знаех колко е трудно да се състезавам на най-високо ниво, след като родих дъщеря си, а някои практически неща бяха наистина трудни", обясни тя по време на интервю за „CBS Mornings“. „Това пространство е място, където те могат да играят, да хранят бебетата си и да избягат от многото шум, който се случва на Олимпийските игри.“, добави тя.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса