
Американците предпочитат AI пред инфлуенсърите за здравни съвети
Над 30% от тях използват изкуствен интелект, за да се информират за своето здравословно състояние
Инициативата е подкрепата от известната баскетболистка на NBA Айжа Уилсън
Датският производител на играчки LEGO влезе отново в колаборация с компания, която е част от света на спортната модата – Nike. Двете световноизвестни марки се обединиха, за да създадат колекция, която подходяща както за почитателите на LEGO, така и за феновете на спортната култура.
Сътрудничеството беше представено първо с LEGO комплект, който е наречен Nike Dunk – състоящ се от 1180 части. Той изобразява емблематична маратонка, разположена пред надписа DUNK, с баскетболна топка и включва фигурка с баскетболна глава. Сред специалните елементи са резервни връзки, които позволяват персонализиране – препратка към креативността и стила, които и двете марки олицетворяват.
Специален акцент в инициативата е подкрепата на известната баскетболистка на NBA Айжа Уилсън, която ще помага на децата да се потопят в един „преосмислен свят на игра“, представен чрез дигитални платформи.
„Обожавах да играя с LEGO още като дете и знам, че креативността и играта ми помогнаха не само в спорта, но и в училище и в живота. Изключително съм щастлива да бъда част от това партньорство на Nike и LEGO и вярвам, че заедно можем да окажем положително въздействие както върху децата, така и върху възрастните“, заяви тя.
Nike вече сподели своя план за дебюта на новите продукти от:
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Над 30% от тях използват изкуствен интелект, за да се информират за своето здравословно състояние
Това е първият робот с „метаболизъм“
Какви ще са цените на имотите в новия град?