Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Компанията отчете печалба от 170 млн. евро за първото тримесечие спрямо чиста загуба от 273 млн. година по-рано
"Кралят" на нискотарифните авиокомпании Ryanair свири край на ерата на билетите от 10 евро - един от най-големите му маркетингови удари. В интервю за радио BBC, цитирано от френската телeвизия BFM TV, главният изпълнителен директор на компанията Майкъл О'Лиъри обяви, че средната цена на билетите ще нарасне с 10 евро - от 40 до 50 евро - заради скока на цените на керосина.
"Наистина евтините ни промоционални тарифи - билетите по 1 евро, по 0,99 евро, дори билетите по 9,99 евро - мисля, че няма да ги видите в близките години", отсече О'Лиъри. Той не се плаши от това решение. Според него хората ще продължават да пътуват често със самолет, но ще бъдат много по-внимателни за цените, така че ще избират лоукост авиокомпании вместо традиционните авиопревозвачи.
Ryanair се наложи в Европа благодарение на модела си да предлага изключително ниски цени за относително кратки пътувания. След ирландската група се нароиха множество други нискотарифни въздушни превозвачи като EasyJet и Wizz Air.
След катастрофалната за авиационния сектор пандемия, трафикът се възобнови с още по-голяма сила, което позволи на Ryanair да отчете печалба от 170 млн. евро след данъци за първото тримесечие спрямо чиста загуба от 273 млн. година по-рано.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб