Как 30-годишният eBay се завръща благодарение на AI
Как изкуственият интелект дава нов импулс на eBay
Свят
Компанията отчете печалба от 170 млн. евро за първото тримесечие спрямо чиста загуба от 273 млн. година по-рано
"Кралят" на нискотарифните авиокомпании Ryanair свири край на ерата на билетите от 10 евро - един от най-големите му маркетингови удари. В интервю за радио BBC, цитирано от френската телeвизия BFM TV, главният изпълнителен директор на компанията Майкъл О'Лиъри обяви, че средната цена на билетите ще нарасне с 10 евро - от 40 до 50 евро - заради скока на цените на керосина.
"Наистина евтините ни промоционални тарифи - билетите по 1 евро, по 0,99 евро, дори билетите по 9,99 евро - мисля, че няма да ги видите в близките години", отсече О'Лиъри. Той не се плаши от това решение. Според него хората ще продължават да пътуват често със самолет, но ще бъдат много по-внимателни за цените, така че ще избират лоукост авиокомпании вместо традиционните авиопревозвачи.
Ryanair се наложи в Европа благодарение на модела си да предлага изключително ниски цени за относително кратки пътувания. След ирландската група се нароиха множество други нискотарифни въздушни превозвачи като EasyJet и Wizz Air.
След катастрофалната за авиационния сектор пандемия, трафикът се възобнови с още по-голяма сила, което позволи на Ryanair да отчете печалба от 170 млн. евро след данъци за първото тримесечие спрямо чиста загуба от 273 млн. година по-рано.
Как изкуственият интелект дава нов импулс на eBay
Жена, превърнала духовността и благотворителността в своя житейска мисия
Ето кои са те