Нaй-успешните турнетa и нaй-скъпите билети зa 2024 г.
Кои са артистите с най-скъпите билети за 2024 г.?
Какво е нужно за осъществяването му?
Air China ще се върне в Южна Америка през април. Това само по себе си е важно събитие. То обаче е още по-забележително, като се има предвид, че ще се превърне във втората най-дълга линия с едно спиране в света след тази на Singapore Airlines между Сингапур и Хюстън през Манчестър.
Двуседмичната линия на Air China между столицата Пекин и Сао Пауло ще бъде насочена главно към голямата бразилска китайска общност в най-населения град в страната.
С връщането си маршрутът Пекин-Мадрид-Сан Пауло ще се изпълнява в четвъртък и неделя, предлагайки изключително рядка дневна услуга от Южна Америка до Европа.
Пътуването до Бразилия ще продължи около 25 часа и 55 минути, а обратното пътуване до Китай ще отнеме около 22 часа и 25 минути. Какво е необходимо за извършването му:
Това не само подчертава ангажимента на Air China за преодоляване на континенталните различия, но и значително подобрява възможностите за пътуване на туристите и глобалната китайска общност, като обещава да стимулира туризма и да насърчи по-силните културни връзки между Китай, Испания и Бразилия.
Някои вълнуващи маршрути, като например Мексико Сити-Монтерей-Сеул на Aeromexico и Амстердам-Буенос Айрес-Сантиаго на KLM, са твърде кратки, за да бъдат включени.
Поглед към полетите на Air China до Бразилия
Само през последните две десетилетия множество превозвачи са предлагали услуги с едно спиране и един и същи самолет между Азия и Южна Америка. Авиокомпаниите, които са обслужвали такива маршрути, включват:
Само Air China е свързвала Китай с Южна Америка. През декември 2006 г. тя започва да извършва полети през Мадрид, като първоначално използва Boeing 767 по маршрута, а след това преминава на Airbus A330-200. Много по-икономичният 787-9 се появява през 2017 г. и се използва до неизбежното прекратяване на маршрута поради пандемията.
Кои са артистите с най-скъпите билети за 2024 г.?
Тя получи признанието за поредица от видео репортажи и материали за дървообработващия и мебелен сектор
Приложението може да се ползва безплатно от всички българи