Кетчупът Heinz и други любимци на кралицата ще трябва да махнат герба от опаковките си

Свят
 

Редица компании са избрани да предостявят стоки на кралското семейство

Кетчупът Heinz, шампанското Lanson и стотици други компании, които са получили позволение от кралица Елизабет II да използват кралския знак, може да се наложи да кандидатстват отново за това позволение, след като кралицата почина миналата седмица, казва Fox News.

Повече от 600 кралски заповеди са издадени от кралицата по време на нейното 70-годишно управление, според Асоциацията на притежателите на кралски заповеди.

Компании, които редовно доставят продукти или услуги на Кралското домакинство, могат да кандидатстват за заповед, която дава право на притежателите да използват кралския герб до своята марка.

Heinz е получил кралска заповед през 1951 г., което означава, че е избран да предоставят стоки на кралското семейство, а в замяна да показва кралския герб върху опаковките си. Комапнията поставя символа в горната и предната част на всички свои бутилки за кетчуп, продавани във Великобритания.

„Притежателите на кралска заповед получават красив документ и правото да показват по подходящ начин кралският знак върху техния продукт, опаковка, канцеларски материали, реклами, сгради и превозни средства в съответствие с Правилата на лорд Чембърлейн“, обяснява Асоциацията на притежателите на кралска заповед.

След смъртта на лицето, предоставило заповедта, всяка компания, която е получила такава, може да продължи да използва герба в продължение на две години, но новият монарх има отговорността да преразгледа позволението.

Снимка: Getty Images

Според изданието The Sun в момента има 875 притежатели на заповед от типа Royal Warrant.

Сред останалите марки, които са получили такава заповед по време на 70-годишното управление на кралицата са Cartier, Elizabeth Arden, Schweppes, Samsung, Coca-Cola, Jaguar Land Rover, Twinings, Gordons Gin, Burberry, казва The Sun.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст