Четири допълнителни дълги уикенда ще има през 2025 г.
Първата възможност е 3 март
Кандидатите, които говорят за тези неща, имат шанс да получат по-добри оферти за работа според специалистите
Когато става въпрос за намиране на работа, има много съвети, особено за това какво да правите по време на интервюта. Има много неща, за които се говори - от това как да се обличате до поведението ви на интервютата, пише unilad.com.
Кариерен консултант обясни някои от нещата, които можете да направите по време на интервю за работа, за да направите добро впечатление.
Вероятно си струва да се отбележи, че все пак трябва да сте квалифицирани за работата и да имате съответните умения и/или опит. Заради това, че те са решаващият фактор, нека предположим също, че се изправяте срещу други хора, които имат сходни с вас нива на опит и подготовка.
С други думи - начинът, по който ще протече това интервю, е още по-важен за решаването на въпроса кой ще получи работата.
И така, какво можете да направите, за да подобрите шансовете си?
Кейти Макинтайър, кариерен треньор, който помага на хора от технологичната индустрия в работата им, сподели три начина, по които можете да подобрите шансовете си на интервю за работа, в публикация на страницата си в LinkedIn.
Първата от тях е да отдадем дължимото на някого.
Тук не става въпрос толкова за това да не си приписвате заслуги за неща, които не сте направили, а повече за това да говорите за предишните си ментори. Описването на хората, от които сте се учили преди, показва, че сте отворени за учене и развитие в новата си работа, което би било положително.
Макинтайър обяснява: „В момента, в който съм се срещнала с някои от тези хора, аз съм се запознала с тях: „Това, което се разбира, е, че част от това, което получавате днес, са всички тези уроци, които вече съм научил“.
Тя отбеляза как успешните кандидати са говорили за:
След това се говори за числа
Макинтайър обясни, че способността да се създават или стимулират приходите на бизнеса е ключов фактор. Но не е задължително това да е пряко свързано с това колко пари всъщност правите. Това може да е спестяване на време, подпомагане на положителната работна среда или намиране на по-ефективни начини за работа.
Макинтайър каза: „Има всички тези други показатели, които не са само приходи, а са пряко свързани с тях.“
Третият съвет е да се опитате да направите така, че интервюто да прилича повече на разговор.
Ако имате връзка с интервюиращите по време на разговора, това показва, че бързо успявате да създадете добри работни отношения с хората.
Не само това, но и ако бързо се разбирате с хората по време на интервюто, това показва, че вероятно ще се разбирате и с екипа.
Макинтайър също така отбеляза как успешните кандидати в миналото винаги са задавали преднамерени въпроси за мениджъра по наемането, компанията, нейната култура, екип и цели.
Първата възможност е 3 март
До какви изводи стигнаха учените
Поддавали ли сте се на тези хитрини?