САЩ наложи санкции на Газпромбанк, за да ограничи износа на руски газ
Европейските държави използват банката, за да плащат газа, който все още купуват от Русия
Трите ивици имат своето значение
Три ивици - това е всичко, което е необходимо, за да състави логото на Adidas, но всъщност има много по-дълбоко значение зад разпознаваемото изображение.
Известната марка за спортно облекло променя визията си няколко пъти, откакто е основана за първи път през 1949 г., като по онова време произвежда само спортни обувки, пише Unilad=
Настоящото лого включва три ивици, които бавно се увеличават по размер, образувайки нещо като триъгълник.
Adidas е основана от Адолф Даслер, от неговото име всъщност е съставено и името на марката. Той в началото поддържа нещата прости с оригиналното лого, като го проектира върху обувка за лека атлетика емблематичните три ленти.
Защо три? Всъщност няма нищо общо със самия номер. Даслер просто тества различен брой ивици и установява, че три се показват най-видно във фотографията, което ги прави по-лесни за рекламиране. Очевидно изследванията му се изплатиха.
Едва през 1972 г. марката започва да продава облекло заедно със своите обувки, по което време екип от лидери и дизайнери измислят логото на Trefoil. Това лого включва три фолиа във формата на листа, като трите ивици преминават през листата.
Трилистникът присъства и днес върху всички продукти на Originals, за да отдаде почит на наследството на марката, но през 1989 г. се появи ново лого - това със скритото значение.
Така основното лого на марката остава трите ивици. А скритият смисъл е, че тези ивици напомнят на планина- препятствие, което трябва да бъде преодоляно, както често се случва при спортисти.
Въпреки че логото на Adidas промени външния си вид с течение на времето, единствената константа са трите ивици - нещо, което уебсайтът на компанията описва като "емблема на продукт, която се корени в спорта".
Европейските държави използват банката, за да плащат газа, който все още купуват от Русия
Производството на мляко достигна 160,8 милиона тона през 2023 г.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците