Какво е скритото послание в логото на Adidas?

Трите ивици имат своето значение

 

Три ивици - това е всичко, което е необходимо, за да състави логото на Adidas, но всъщност има много по-дълбоко значение зад разпознаваемото изображение.

Известната марка за спортно облекло променя визията си няколко пъти, откакто е основана за първи път през 1949 г., като по онова време произвежда само спортни обувки, пише Unilad=

Настоящото лого включва три ивици, които бавно се увеличават по размер, образувайки нещо като триъгълник.

 

Adidas е основана от Адолф Даслер, от неговото име всъщност е съставено и името на марката. Той в началото поддържа нещата прости с оригиналното лого, като го проектира върху обувка за лека атлетика емблематичните три ленти.

Защо три? Всъщност няма нищо общо със самия номер. Даслер просто тества различен брой ивици и установява, че три се показват най-видно във фотографията, което ги прави по-лесни за рекламиране. Очевидно изследванията му се изплатиха.

Едва през 1972 г. марката започва да продава облекло заедно със своите обувки, по което време екип от лидери и дизайнери измислят логото на Trefoil. Това лого включва три фолиа във формата на листа, като трите ивици преминават през листата.

 

Трилистникът присъства и днес върху всички продукти на Originals, за да отдаде почит на наследството на марката, но през 1989 г. се появи ново лого - това със скритото значение.

Така основното лого на марката остава трите ивици. А скритият смисъл е, че тези ивици напомнят на планина- препятствие, което трябва да бъде преодоляно, както често се случва при спортисти.

Въпреки че логото на Adidas промени външния си вид с течение на времето, единствената константа са трите ивици - нещо, което уебсайтът на компанията описва като "емблема на продукт, която се корени в спорта".

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст