Директор на верига супермаркети казва, че 1 артикул е по-важен от всичко, продавано в магазина

Свят

Ето кой е той

 

Американската верига Costco може да предлага за хот-дог, бензин и хиляди насипни артикули на промоция, но според главния изпълнителен директор на компанията един продаден артикул превъзхожда всичко останало по отношение на стойност, съобщава Fox Business.

„Най-важният артикул, който продаваме, е членската карта“, каза изпълнителният директор на Costco Рон Вакрис по време на интервю за Fortune миналия месец.  

Costco предлага два вида членство: Executive и Gold Star.

Членството в Gold Star е 60 долара годишно и позволява на членовете да пазаруват онлайн и в складове, включва две членски карти и идва с гаранция, която позволява на потребителите да анулират членството си и да възстановят вложената сума, ако са недоволни по всяко време.

Но истинските спестявания идват с другото членство, което струва 120 долара на година.

С Executive членство членовете получават всички предимства на златно членство, плюс допълнителни предимства и отстъпки за услугите на Costco. Освен това членовете получават годишна награда от 2% до 1000 долара.

Изпълнителният директор на Costco Рон Вакрис каза, че истинското „злато“ е в членството.

Например, ако член харчи 300 долара на месец за стоки от първа необходимост като хранителни стоки, облекло и други продукти; 1000 долара на година за уреди и електроника; 300 долара за мебели и спално бельо; и 600 долара на година за автомобили, пътуване и начин на живот, те биха могли да получат около 110  долара обратно от Costco, според калкулатор на уебсайта на компанията.

Всички членове също така получават ежедневни оферти като популярната комбинация от хотдог и напитки за 1,50 долара.

Бизнес Видео Подкаст