
Над 10 хил. хотела в Европа завеждат иск срещу Booking
Какво ознавават клаузите за „най-добра цена“?
Meta е направила опит да привлече над десет служители от Thinking Machines Lab
Главният изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг прави отчаяни опити да привлече водещи специалисти в областта на изкуствения интелект за новия си проект Superintelligence Labs — и е готов на изключително щедри и дори крайни предложения, за да ги спечели.
Изданието Wired съобщава, че Meta е направила опит да привлече над десет служители от Thinking Machines Lab — стартъп за изкуствен интелект, основан от бившия директор в OpenAI Мира Мурати — като им е отправила предложения в наистина големи размери.
Източници твърдят, че един от инженерите е получил оферта на стойност над 1 милиард долара — цифра, която надхвърля границите на обичайното, дори в света на технологии.
Според The Wall Street Journal става въпрос за Андрю Тълок, бивш служител на Facebook, който се е преместил в OpenAI преди няколко години и е станал един от водещите изследователи, както и съосновател на стартъпа Thinking Machines Lab.
Зукърбърг е предложил на Тълок компенсационен пакет от 1-1,5 милиарда долара, като се вземат предвид бонусите и растежът на акциите за поне шест години, но разработчикът е отхвърлил офертата. Meta също се е опитала да купи Thinking Machines Lab, но Мира Мурати е отказала сделката.
Новината идва на фона на все по-напористите опити на Марк Зукърбърг да попълни редиците на Superintelligence Labs, като предлага огромни бонуси при подписване. Това е част от по-широка стратегия за запазване на позициите на Meta в надпреварата за надмощие в сферата на изкуствения интелект — състезание, в което водещи са конкуренти като OpenAI и Google.
По-рано тази година Зукърбърг привлече Руомин Пан, бивш ръководител на AI проектът на Apple — Apple Intelligence, както и 28-годишния Александър Уанг, съосновател на Scale AI, който вече оглавява Superintelligence Labs.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Какво ознавават клаузите за „най-добра цена“?
Въпреки критиката рекламта генерира над 200 милиона долара
Летните разпродажби се разглеждат като отлична възможност за „умно пазаруване“