Какво представлява ракетата "Орешник", с която Москва удари Украйна?
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
На вторичния онлайн пазар за преподражба стоки, закупени от олимпийското село, увеличават цената си до 25 пъти
Фенове, които се връщат от Олимпийските игри в Париж, продават рекламните символи, закупени от олимпийското село срещу огромна надценка. Световни медии, сред които Daily Mail, съобщиха, че сайтове като eBay вече са пълни с чаши и плюшени играчки с талисмана на Игрите - червените фригийски шапки, които са кръстени "Фриж", символ на Френската революция и съответно на републиката и на равенството.
Стоките поскъпват до пет пъти – а в някои случаи и до 25 пъти над първоначалната им цена, когато влязат в онлайн пазара на препродажба.
Все пак трябва да отбележим, че почти всичко на територията на олимпийското село е безплатно за спортистите, но не и за зрителите.
Репортери на bTV провериха колко са оригиналните цени на артикулите и услугите за туристите по време на Олимпийските игри в Париж през 2004 г.:
Плюшени талисмани и други реклами материали
В зависимост от големината плюшения "Фриж" може да бъде открит на цени от 20 до 65 евро.
Тениските с неговия лик са 30 евро, а ако искате да си вземете суитчър за спомен трябва да подготвите до 100 евро, за шапка с козрка - 25 евро.
Междувременно един от най-ценните олимпийски факли, използвани за запалване огъня на церемониалния пламък, беше изложен на търг миналия месец и цената му започна да се качва от колосалните 151 250 долара.
Чашите с лика на "Фриж" струват 13 евро.
Символът на айфеловата кула с олимпийските кръгове може да бъде намерен на цена от 40 евро.
Цената на "олимпийското кафе" е близка до стандартните цени за Париж, като любителите на лате и капучино могат да се насладят на напитката за 5 евро, а тези на еспресото ще трябва да подготвят 3 евро.
Чаят е 3,50 евро, газираните напитки също. Цената на бирата започва от 9 евро.
Услуги
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram