„Ние не сме Дисниленд": Възмущение в Рим заради „гладиаторските“ битки на Airbnb в Колизеума
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Официалният вносител отваря нови дилърски точки в цялата страна
DONGFENG ще представи осем нови модела на Автомобилен салон София 2024 (18-27 октомври в Интер Експо Център). Китайският лидер в автомобилостроенето разширява присъствието си на българския пазар, обогатявайки моделната си гама и отваряйки нови дилърски точки в цялата страна.
Сред новите предложения ще бъдат:
MHERO 1 - електрическият, супер луксозен, премиум кросоувър на марката, задвижван от четири електромотора с обща мощ от 1088 к.с., съчетава в себе си луксозен интериор, изключително динамично пътно поведение и способността да преведе пътниците през всякакъв терен.
DFSK E5 плъгин хибрид е 7-местен SUV, който е едновременно комфортен и икономичен. Автомобилът впечатлява с динамично пътно поведение, подобно на това на изцяло електрически модел, но същевременно предлага пробег от над 1100 км само с едно зареждане. Освен това, той се отличава с просторно вътрешно пространство и богат набор от оборудване, осигуряващи комфорт и функционалност на най-високо ниво.
DFSK 600 е 7-местен SUV, задвижван от 1,5 литров бензинов двигател с производителност от 190 к.с. и автоматична скоростна кутия с двоен съединител. Автомобилът е актуализиран заместител на предлагания от марката 580 – подходящо решение както за служебен автомобил, така и за ежедневен семеен автомобил.
Forthing S7 впечатлява с изразителен дизайн, просторен интериор и множество иновации – качества, които го превръщат в новия електрически седан на марката. С изключително нисък разход на електроенергия за 100 км, автомобилът предлага пробег от над 420 км благодарение на батерия със среден капацитет. Това не само осигурява отлична ефективност, но и прави автомобила по-достъпен в ценово отношение спрямо други модели в същия клас.
Forthing T5 HEV - най-продаваният модел от марката на българския пазар, разширява продуктовия си микс, като се ориентира и към по екологични решения. T5 HEV предлага нов, още по-агресивен фейслифт, като добавя и електромотор, чрез който се редуцира разхода на гориво при подобрена динамика на шофиране.
Forthing V9 HEV е 7-местен луксозен MPV, който предлага широко вътрешно пространство за комфортни и дълги пътувания. С иновативни мултимедийни ситеми и оборудване, автомобилът задоволява всеки вкус.
DF RICH 6 - пикапът на Dongfeng, е високопроходим, създаден да бъде най-добрият помощник на бизнеса 24/7, изключително надежден партньор на достъпна цена.
Aeolus Shine – Класически седан за ежедневието, моделът ще се предлага в две нива на оборудване, в две различни производителности, снабден с 1,5 л. двигател и механична кутия с производителност от 115 к.с., в по-ниското ниво на оборудване от Dongfeng планират да позиционират автомобила като един от най-достъпните в класа си на българския пазар. В по-високото ниво на оборудване, освен повече екстри, моделът ще предлага и различно пътно поведение, с добавен турбокомпресор в комбинация с автоматична кутия с двоен съединител и мощ от 190 к.с..
Моделите са проектирани да отговорят на най-високите стандарти за безопасност, комфорт и енергийна ефективност.
За да подкрепи разширяването на продуктовото си портфолио, Dongfeng България планира откриването на нови дилърски центрове в ключови градове на страната. През септември 2024 г. ще бъде открит втори шоурум в София, а до края на годината предстои нов шоурум и в Пловдив.
До момента „Чайна Мотор Къмпани“ АД, част от „Авто Юнион“ ЕАД, официален партньор и вносител за българския пазар на автомобили с марката Dongfeng, е продал близо 700 автомобила с марката Dongfeng, като 400 от тях са реализирани през 2024 година. Очаква се до края на годината пазарният дял на марката да достигне 2.5%, като вече са капарирани 130 нови автомобила от бъдещите модели.
Вносителят на марката ще представлява част от портфолиото на Dongfeng и на сръбския и гръцкия пазар, като по този начин ще разшири обхвата си и на Балканите.
Екипът на „Чайна Мотор Компани“ АД е и в процес на финализиране на стратегическо партньорство с най-големия производител на електрически автомобили в света, чиито глобални продажби през 2023 година надхвърлят 3 милиона единици. Това партньорство ще засили присъствието на китайски автомобилни марки на българския пазар и ще допринесе за предлагането на още по-иновативни и устойчиви транспортни решения, увеличавайки конкуренцията.
С над 55 години опит, Dongfeng Motor Corporation продължава да инвестира в научноизследователска и развойна дейност, с центрове в Китай, Швеция, Германия и други европейски страни. Компанията остава ангажирана с внедряването на нови технологии, които ще подобрят качеството и иновациите в автомобилната индустрия. Тези усилия са насочени към предоставянето на висококачествени продукти и услуги на клиентите в България и по целия свят.
С разширяването на своето портфолио и дилърската мрежа, както и с укрепването на стратегически партньорства, Dongfeng България цели да затвърди своята позиция на българския пазар и да отговори на нарастващите изисквания на съвременните потребители.
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Не забравяйте да следите за тези въпроси, които интервюиращият може да използва, за да ви изпита
Данните на комисията по стоковите борси и тържищата показват още, че килограм краве сирене струва 11.39 лв, а кашкавал "Витоша" 17.23 лв.