Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Предлага се със сос от охлюви вместо с конвенционалната доматена основа
Американската компания Pizza Hut направи колаборация със старинен ресторант в Хонг Конг, за да предложи модерен прочит на традиционното ястие, или по-просто казано, змия върху пица, казва CNN.
Новото предложение съчетава настъргано змийско месо, черни гъби и сушена китайска шунка – всички незаменими съставки на автентична змийска яхния и част от маркетинговия план на франчайза от Хонконг за генериране на повече шум около бранда.
Някои закусващи в Хонконг и около Южен Китай отдавна се наслаждават на змийска яхния, особено през по-студените месеци.
Според една поговорка на местния кантонски диалект най-доброто време за ядене на змия е „когато започне да духа есенният вятър“, времето, когато са се угоили, за да се подготвят за зимен сън.
Мнозина вярват, че змийското месо има лечебни свойства, подобрява състоянието на кожата и загрява тялото.
Богата кулинарна култура, базирана на змии, е често срещана и в други части на Югоизточна Азия, като Виетнам и Тайланд, където змиите обикновено се отглеждат за консумация.
„Съчетано със сирене и нарязано на кубчета пиле, змийското месо става по-богато на вкус“, каза Pizza Hut Hong Kong в изявление преди ястието да бъде пуснато в продажба миналата седмица, добавяйки, че „подхранващото“ месо „може да засили кръвообращението“, често срещано в традиционната китайска медицина.
Предлага се със сос от охлюви вместо с конвенционалната доматена основа и ще бъда на пазара до 22 ноември.
Според CNN пицата и текстурата на змията е подобна на сухо пиле.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб