
Близо 8 от 10 български компании са предприели стъпки за намаляване на емисиите
Все повече фирми у нас са ръководени от жени, сочи проучване
В момента компанията продава продуктите си в над 150 страни на 5 континента
На стилен коктейл, провел се на 26 юни 2024 г., в Ariana Hall Event Center, София, бяха раздадени отличията на марките финалисти в 16-тото издание на единствената по рода си потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.
„Тека България“ за поредна година е отличена в категориите „Черна и бяла техника" и „Интериор и обзавеждане“ на единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.
В шестнадесетото издание на класацията се включиха над 40 000 потребители. Те гласуваха в три етапа, като на финала се състезаваха трите марки с най-добри резултати.
Призовете получиха Алена Георгиева, генерален директор, и Виктория Митова, маркетинг мениджър в „Тека България“.
„Да си любима марка на българите не се постига лесно. Изисква се много труд, постоянство и отдаденост, но за поредна година да сме избрани сред любимите марки на потребителите, е не само повод за гордост, но и признание за професионализма на всички служители в компанията“, сподели г-жа Митова.
Това, което прави уникална класацията „Любимите марки" е, че тя не разчита на жури при номинациите и гласуването, а единствено на избора от страна на потребителите.
Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли.
По рано този месец „Тека България“ заслужи и престижното звание „Компания на годината“ за 2024 в категория „Интериор и обзавеждане“.
Всяка година наградите се връчват за изключителен принос на компания или мениджъри в различни категории. Целта на конкурса е да се даде гласност на успешните управленски модели, ефективните бизнес практики и адекватно развитие на човешкия капитал в страната. Тази година бяха отличени 20 компании в над 30 категории.
„Получените награди са ясен знак от нашите клиентите, че усилията ни да надграждаме постигнатото и да задоволяваме техните очаквания, да предлагаме все повече и по-иновативни продукти дават желаните резултати и биват високо оценени“, споделят от компанията.
Успехите на Teka
В своята 100-годишна история Teka е продала повече от 300 милиона продукта по целия свят. Силното навлизане на марката на Иберийския полуостров доведе до това, че нейните модели се откриват в половината испански и португалски домове, както и в 200 милиона домакинства по целия свят.
В момента Teka продава продуктите си в над 150 страни на 5 континента и разполага с 10 фабрики в Европа, Азия и Америка, 35 дистрибуторски центъра и 6 центъра за върхови постижения и изследвания. Работна сила наброява повече от 3000 служители по целия свят.
През последните години усилията на компанията са насочени към създаването на все по-добри продукти с най-добрите качество, иновации и дизайн. Благодарение на тези си качествата компанията печели множество международно награди.
Тeзи награди са изключително специални за компанията, защото през 2024 г. Teka – компания лидер в цялостните решения за кухня, се присъединява към клуба на стогодишните компании. Освен това тази година Тека България чества и своята 20 годишнина от създаването си в България.
*Текстът е изготвен със съдействието на Teka България
Все повече фирми у нас са ръководени от жени, сочи проучване
Какво трябва да знаете?
Но този път Тръмп заяви, че няма да има изключения от правилата нито за отделни продукти, нито за конкретни държави