Тека България е любима марка на българите за 2024 г. в категория „Черна и бяла техника“

Корпоративни истории

В момента компанията продава продуктите си в над 150 страни на 5 континента

 

На стилен коктейл, провел се на 26 юни 2024 г., в Ariana Hall Event Center, София, бяха раздадени отличията на марките финалисти в 16-тото издание на единствената по рода си потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.

„Тека България“ за поредна година е отличена в категориите „Черна и бяла техника" и „Интериор и обзавеждане“  на единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.

В шестнадесетото издание на класацията се включиха над 40 000 потребители. Те гласуваха в три етапа, като на финала се състезаваха трите марки с най-добри резултати.

Призовете получиха Алена Георгиева, генерален директор, и Виктория Митова, маркетинг мениджър в „Тека България“.

„Да си любима марка на българите не се постига лесно. Изисква се много труд, постоянство и отдаденост, но за поредна година да сме избрани сред любимите марки на потребителите, е не само повод за гордост, но и признание за професионализма на всички служители в компанията“, сподели г-жа Митова.

Това, което прави уникална класацията „Любимите марки" е, че тя не разчита на жури при номинациите и гласуването, а единствено на избора от страна на потребителите.

Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли.

По рано този месец „Тека България“ заслужи и престижното звание „Компания на годината“ за 2024 в категория „Интериор и обзавеждане“.

Всяка година наградите се връчват за изключителен принос на компания или мениджъри в различни категории. Целта на конкурса е да се даде гласност на успешните управленски модели, ефективните бизнес практики и адекватно развитие на човешкия капитал в страната. Тази година бяха отличени 20 компании в над 30 категории.

„Получените награди са ясен знак от нашите клиентите, че усилията ни да надграждаме постигнатото и да задоволяваме техните очаквания, да предлагаме все повече и по-иновативни продукти дават желаните резултати и биват високо оценени“, споделят от компанията.

Успехите на Teka

В своята 100-годишна история Teka е продала повече от 300 милиона продукта по целия свят. Силното навлизане на марката на Иберийския полуостров доведе до това, че нейните модели се откриват в половината испански и португалски домове, както и в 200 милиона домакинства по целия свят.

В момента Teka продава продуктите си в над 150 страни на 5 континента и разполага с 10 фабрики в Европа, Азия и Америка, 35 дистрибуторски центъра и 6 центъра за върхови постижения и изследвания. Работна сила наброява повече от 3000 служители по целия свят.

През последните години усилията на компанията са насочени към създаването на все по-добри продукти с най-добрите качество, иновации и дизайн. Благодарение на тези си качествата компанията печели множество международно награди.

Тeзи награди са изключително специални за компанията, защото през 2024 г. Teka – компания лидер в цялостните решения за кухня, се присъединява към клуба на стогодишните компании. Освен това тази година Тека България чества и своята 20 годишнина от създаването си в България.

*Текстът е изготвен със съдействието на Teka България 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст