След изстрелването на хиперзвуковата ракета: Срив на руската рубла
Валутата достигна най-ниското си ниво спрямо щатския долар от март 2022 г.
Изкуственият интелект навлиза и в сферата на SEO оптимизацията
Google е изключително важен за направата на онлайн продажби в момента, защото е генератор на трафик. Това заяви Никола Минков, основател на SEO Agency Serpact, по време на годишната конференция на компанията.
По негови думи в някои ниши тази роля изпълнява Meta (Facebook и Instagram), но като цяло в световен мащаб Google донася най-много трафик.
„Имаше твърдение, че Bing ще измести Google, но Google държи все още над 90% от целия пазар, а Bing остава с 3%. Google все още остава лидер и има ключова роля чрез органичните резултати и за продажбите в онлайн магазините“, добавя експертът в SEO.
Изкуственият интелект в SEO
„В сферата на SEO оптимизацията изкуственият интелект рефлектира в частта с генерирането на съдържание, копита за съдържание и процеси и администрация на административна работа, която се върши от хора“, каза Минков и допълни, че вече се наблюдават подобрения в компании, които са интегрирали бързо AI в техните платформи.
Онлайн магазини
По думи на Минков най-популярни за продажба у нас са бъзрооборотните стоки, както и черната и бялата техника.
„Не мога да посоча точен продукт, който българите купуват най-много онлайн, но техниката е най-предпочитана от българите, защото законът ги защитава за по-дълъг период“, добави той.
Иновации в SEO
Като експерт в областта на SEO Минков обръща най-голямо внимание в момента на семантиката, т.к. чрез нея се подобрява преживяването на потребителите.
Валутата достигна най-ниското си ниво спрямо щатския долар от март 2022 г.
Как да кандидатствате за отдалечени позиции на Tesla?
Логото на Джокович се вижда върху стъклото