
Популярна хотелска верига у нас продава част от портфолиото си с недвижими имоти
Сделката е част от стратегията на веригата да засили модела си на управление с минимално притежавани активи
Това е поредният бранд, който влиза в каталога на китайската компания
Китайският гигант за облекло Shein купува марката Missguided от Frasers Group малко повече от година след като британската фирма успя да спаси бизнеса.
Frasers обяви, че продава интелектуалната собственост и търговските марки на Missguided на Shein. Frasers купи Missguided от администрацията миналия юни за 20 млн. паунда.
Майкъл Мъри, главен изпълнителен директор на Frasers Group и зет на основателя на фирмата Майк Ашли, каза, че компанията иска да рационализира бизнеса си, за да се съсредоточи върху по-малко марки. Компанията не разкри за колко е продала марката.
Frasers притежава огромен и разнообразен брой търговци на дребно като Sports Direct, Flannels, Jack Wills, Evans Cycles и sofa.com. Освен това има дялове в Boohoo, където е най-големият акционер, както и в Asos.
Missguided е основана през 2009 г. и се превърна в един от най-големите онлайн модни бизнеси във Великобритания, фокусиран върху по-младите жени.
Сделката е част от стратегията на веригата да засили модела си на управление с минимално притежавани активи
Защо повечето търсят покупка на имот в нова сграда?
През 2024 г. размерът на брутния външен дълг е бил с 3,906 млрд. евро по-малко