„Ние не сме Дисниленд": Възмущение в Рим заради „гладиаторските“ битки на Airbnb в Колизеума
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Това е поредният бранд, който влиза в каталога на китайската компания
Китайският гигант за облекло Shein купува марката Missguided от Frasers Group малко повече от година след като британската фирма успя да спаси бизнеса.
Frasers обяви, че продава интелектуалната собственост и търговските марки на Missguided на Shein. Frasers купи Missguided от администрацията миналия юни за 20 млн. паунда.
Майкъл Мъри, главен изпълнителен директор на Frasers Group и зет на основателя на фирмата Майк Ашли, каза, че компанията иска да рационализира бизнеса си, за да се съсредоточи върху по-малко марки. Компанията не разкри за колко е продала марката.
Frasers притежава огромен и разнообразен брой търговци на дребно като Sports Direct, Flannels, Jack Wills, Evans Cycles и sofa.com. Освен това има дялове в Boohoo, където е най-големият акционер, както и в Asos.
Missguided е основана през 2009 г. и се превърна в един от най-големите онлайн модни бизнеси във Великобритания, фокусиран върху по-младите жени.
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Не забравяйте да следите за тези въпроси, които интервюиращият може да използва, за да ви изпита
Данните на комисията по стоковите борси и тържищата показват още, че килограм краве сирене струва 11.39 лв, а кашкавал "Витоша" 17.23 лв.