1 USD
1.86145 BGN
Петрол
73.81 $/барел
Bitcoin
$100,754.0

“Черният петък“ в BareCare: Клиентите харчат 3 пъти по-големи суми от обикновено (ВИДЕО)

Дистрибуторите на корейска козметика казват, че не са вдигали цените на предлаганите от тях продукти от 4 години

Корейската козметика се радва на все по-голяма популярност у нас. Редица брандове могат да бъдат открити на българския пазар, а повече за това какви корейски козметични продукти предпочитат българите ни разказва Симона Димитрова – един от основателите на BareCare.  

По думите й на Черния петък клиентите са склонни да отделят до 100-150 лв. и повече за покупки, при поръчки в диапазона 50-60 лв. обикновено. При тях клиентите вече са се възползвали от най-големите промоции и са поръчали предпочитаните от тях козметични продукти, а сега идва тежкият период в склада – подготовката на пратките за изпращане.

Симона разказва, че екипът им се състои от 25 човека, но нарастващите обеми на работа налагат и увеличаването на работещите в компанията. Сред най-предпочитаните продукти са крем за лице и околоочен крем, разказва още Симона. Продуктите бестселъри – тези, които се харесват най-много от хората, са и сред най-поръчваните по време на промоциите в рамките на Черния петък. 

От BareCare обясняват, че се стремят да дават възможно най-големи отстъпки от цените на своите клиенти, като за момента това е 40% намаление от основната цена на дадени продукти. 

Успяват да предложат тези отстъпки, защото работят директно с корейските производители. Популярна практика, която наблюдават, е хората да се възползват от намаленията на Черния петък, за да купят подаръци на свои близки.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст