Уорън Бъфет предлага на всички родители да направят едно нещо преди да умрат
В писмо милиардерът обяснява за отношенията между родителите и децата
Дистрибуторите на корейска козметика казват, че не са вдигали цените на предлаганите от тях продукти от 4 години
Корейската козметика се радва на все по-голяма популярност у нас. Редица брандове могат да бъдат открити на българския пазар, а повече за това какви корейски козметични продукти предпочитат българите ни разказва Симона Димитрова – един от основателите на BareCare.
По думите й на Черния петък клиентите са склонни да отделят до 100-150 лв. и повече за покупки, при поръчки в диапазона 50-60 лв. обикновено. При тях клиентите вече са се възползвали от най-големите промоции и са поръчали предпочитаните от тях козметични продукти, а сега идва тежкият период в склада – подготовката на пратките за изпращане.
Симона разказва, че екипът им се състои от 25 човека, но нарастващите обеми на работа налагат и увеличаването на работещите в компанията. Сред най-предпочитаните продукти са крем за лице и околоочен крем, разказва още Симона. Продуктите бестселъри – тези, които се харесват най-много от хората, са и сред най-поръчваните по време на промоциите в рамките на Черния петък.
От BareCare обясняват, че се стремят да дават възможно най-големи отстъпки от цените на своите клиенти, като за момента това е 40% намаление от основната цена на дадени продукти.
Успяват да предложат тези отстъпки, защото работят директно с корейските производители. Популярна практика, която наблюдават, е хората да се възползват от намаленията на Черния петък, за да купят подаръци на свои близки.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
В писмо милиардерът обяснява за отношенията между родителите и децата
В Съединените щати Neuralink вече е имплантирала устройството на двама пациенти
Успешното „отвличане“ породи значителни опасения относно сигурността на системите