
След 156 години: Крал Чарлз спира кралския влак, за да пести пари
Кралският влак скоро ще напусне гарата за последен път
Дистрибуторите на корейска козметика казват, че не са вдигали цените на предлаганите от тях продукти от 4 години
Корейската козметика се радва на все по-голяма популярност у нас. Редица брандове могат да бъдат открити на българския пазар, а повече за това какви корейски козметични продукти предпочитат българите ни разказва Симона Димитрова – един от основателите на BareCare.
По думите й на Черния петък клиентите са склонни да отделят до 100-150 лв. и повече за покупки, при поръчки в диапазона 50-60 лв. обикновено. При тях клиентите вече са се възползвали от най-големите промоции и са поръчали предпочитаните от тях козметични продукти, а сега идва тежкият период в склада – подготовката на пратките за изпращане.
Симона разказва, че екипът им се състои от 25 човека, но нарастващите обеми на работа налагат и увеличаването на работещите в компанията. Сред най-предпочитаните продукти са крем за лице и околоочен крем, разказва още Симона. Продуктите бестселъри – тези, които се харесват най-много от хората, са и сред най-поръчваните по време на промоциите в рамките на Черния петък.
От BareCare обясняват, че се стремят да дават възможно най-големи отстъпки от цените на своите клиенти, като за момента това е 40% намаление от основната цена на дадени продукти.
Успяват да предложат тези отстъпки, защото работят директно с корейските производители. Популярна практика, която наблюдават, е хората да се възползват от намаленията на Черния петък, за да купят подаръци на свои близки.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Кралският влак скоро ще напусне гарата за последен път
Устойчивата кожа от динозавър може да намери приложение и в автомобилната индустрия
Как работи технологията?