Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Основният въпрос е дали тя ще присъства на големия мач и ще продължи ли да пълни
Може би е трудно да се даде истинска цифра на финансовото въздействие, което романът на Тейлър Суифт с куотърбека Травис Келс е има върху НФЛ. Но над 300 милионадолара изглеждат като доста солидно начало.
Връзката между двамата зае челно място в света на американския футбол този сезон, привличайки зрители не само към „Канзас Сити Чийфс“, но и към целия НФЛ.
Според данни от Apex Marketing Group (чрез Front Office Sports), Суифт е генерирала печалба за марката на клуба по американски футбол и 331,5 милиона долара този сезон.
Според президента на Apex Ерик Смолууд цифровото съдържание и онлайн новините генерират най-голяма стойност, дори повече от ръста на социалните им мрежи.
Когато двойката беше уловена от папараци в Ню Йорк, двата футболни бранда са генерирали 166 милиона долара. Тейлър присъства на 12 от 18-те мача на отбора този сезон – включително и трите плейофни мача в навечерието на Супербол.
Основният въпрос е дали тя ще присъства на големия мач, като се има предвид, че има силно натоварен график. Само за няколко дни преди Супербол, Суифт ще присъства на наградите Грами и ще изнесе четири концерта в Токио в Япония.
Гледахте ли новата реклама за Супербол на Дейвид и Виктория Бекъм:
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб