Без такси за бусове на туроператори на летище София тази зима
Решението ще важи до края на зимния период
Пианото е било едно от най-ценените от звездата предмет
Пианото, принадлежащо на фронтмена на "Queen" Фреди Меркюри, бе представен на нов търг, проведен в Sotheby's в Лондон.
Купеното през 1975 г. и внесено в Англия от Япония пиано Yamaha G2 на Фреди Меркюри се оценява на между 2,5-3,8 милиона долара. Това беше инструментът, който той използва, за да композира култовото парче “Bohemian Rhapsody” същата година, пише CNN.
Пианото беше толкова ценено, че дългогодишната партньорка на Меркюри, Мери Остин, си спомня, че авторът на песни го е виждал като продължение на себе си и го е поддържал в безупречно състояние. „Той никога не би пушил на пианото или не би поставил чаша върху него и би се погрижил никой друг да не го прави“, каза Остин в прессъобщение на Sotheby’s.
Инструментът е пътувал от апартамент на апартамент със звездата от Queen до последното му място в Garden Lodge в Западен Лондон, където Меркюри умира през 1991 г. Именно в този апартамент пианото заемаше почетно място в гостната на музиканта.
Освен пианото, Sotheby’s ще продаде на търг серия от лични вещи и дрехи на Mercury. Партидите варират от историческия сребърен костюм с пайети, носен на турнето „News of the World“ в края на 70-те години на миналия век до по-ежедневни предмети, притежавани от Фреди, като колекция от пръчици за хранене или компактдиск плейър Sony D-50.
Включен е и невиждан досега ранен проект на „Bohemian Rhapsody“, който се очаква да донесе между 995 000 и 1,5 милиона долара на търг. Ръкописният лист с текстове включва поредица от маркировки и анотации, които предполагат, че песента някога е била смятана за „Монголска рапсодия“.
Осветеното пиано на Меркюри ще бъде изложено в Sotheby’s от 4 август до 5 септември, където посетителите могат да видят инструмента лично заедно с 1200 други партиди, които обхващат периода от ранния му ученически живот до върха на славата.
Решението ще важи до края на зимния период
Едва 27% от служителите търсят възможност да развиват и придобиват нови умения
LVMH става глобален партньор на състезанията