Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Много компании се отказаха от сътрудничеството с Джокович заради отстраняването му от турнирите в Австралия
Новак Джокович се записа в историята, като спечели юбилейния 10-ти Australian Open и общо 22 трофея от Големия шлем. Новак получи много ползи от това, като връщайки се на първо място в ранглистата той спечели сериозни суми, но и неговите спонсори получиха сериозни ползи.
Първо, Новак рекламира марките си невероятно! Това беше една от най-великите години в кариерата му. Година, в която след като беше изгонен от Австралия, се завърна победоносно по безапелационен начин.
С него остана компанията Lacoste, която сега бере плодовете на това сътрудничество, защото не се отказа от Джокович, когато не можеше да играе, защото не се беше ваксинирал срещу COVID-19.
Сега всички питат за лимитираното му марково яке с 22 крокодила (лого на марката) на гърдите.
Говори се и за характерните за него бутилки, от които е пил по време на турнира, които са плод на сътрудничество с австрийска компания, в която е инвестирал милиони.
Но когато нещата станаха трудни, и Seiko напусна Новак, нова марка часовници - Hublot - се насочи към спонсориране на тенис легендата. След скандалните нападки около раздялата на Шакира и Пике, още една компания за часовници освен Casio успя да получи популярност около спорта тази година.
Сега Новак носи различен модел на компанията всеки ден.
По време на спечелването на последната си речта той имаше модела "Big Bang MECA-10 Ceramic Blue", чиято цена е 22 200 евро. Изработен е от титан и керамика и е водоустойчив на дълбочина до 100 метра.
Вторият модел е "Big Bang Unico Essential Grey" и е произведен само в 200 екземпляра. Цената му е 20 700 евро, като също е изработен от титан, като е характерен и с това, че се вижда вътрешността на часовника и почти целия механизъм.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови