"Не Casio или Rolex, но с 22 хил. евро на ръката": Джокович и неговите часовници

Много компании се отказаха от сътрудничеството с Джокович заради отстраняването му от турнирите в Австралия

Новак Джокович се записа в историята, като спечели юбилейния 10-ти Australian Open и общо 22 трофея от Големия шлем. Новак получи много ползи от това, като връщайки се на първо място в ранглистата той спечели сериозни суми, но и неговите спонсори получиха сериозни ползи. 

Снимка: Reuters

Първо, Новак рекламира марките си невероятно! Това беше една от най-великите години в кариерата му. Година, в която след като беше изгонен от Австралия, се завърна победоносно по безапелационен начин.

С него остана компанията Lacoste, която сега бере плодовете на това сътрудничество, защото не се отказа от Джокович, когато не можеше да играе, защото не се беше ваксинирал срещу COVID-19.

Снимка: Reuters

Сега всички питат за лимитираното му марково яке с 22 крокодила (лого на марката) на гърдите.

Говори се и за характерните за него бутилки, от които е пил по време на турнира, които са плод на сътрудничество с австрийска компания, в която е инвестирал милиони.

Но когато нещата станаха трудни, и Seiko напусна Новак, нова марка часовници - Hublot - се насочи към спонсориране на тенис легендата. След скандалните нападки около раздялата на Шакира и Пике, още една компания за часовници освен Casio успя да получи популярност около спорта тази година. 

Снимка: Reuters

Сега Новак носи различен модел на компанията всеки ден.

По време на спечелването на последната си речта той имаше модела "Big Bang MECA-10 Ceramic Blue", чиято цена е 22 200 евро. Изработен е от титан и керамика и е водоустойчив на дълбочина до 100 метра.

Снимка: Reuters

Вторият модел е "Big Bang Unico Essential Grey" и е произведен само в 200 екземпляра. Цената му е 20 700 евро, като също е изработен от титан, като е характерен и с това, че се вижда вътрешността на часовника и почти целия механизъм.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст