Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Цената на рекламата в предаването на церемонията също бележи ръст
Телевизионното излъчване на ABC на 96-ите награди на Академията в неделя е привлякло 19,5 милиона зрители, достигайки четиригодишен връх в гледаемостта, според агенция „Нилсен“. Телевизионната аудитория на живо е нараснала от миналогодишните 18,8 милиона.
Това е трета поредна година, в която гледаемостта на Оскарите нараства, казва The New York Times.
Тази година ABC и Академията, отложиха началото на церемония по награждаването един час по-рано от обикновено, с надеждата, че повече зрители ще останат за последните категории.
Този подход изглежда носи дивиденти, както и многобройните номинации за големите касови хитове "Барби" и "Опенхаймер" - промяна от последните години, когато по-непопулярни филми доминираха на церемонията. Джими Кимъл също получи топли отзиви за четвъртото си излизане като водещ на сцената.
Оскарите са били най-гледаните награди по телевизията от началото на 2020 г. насам.
През февруари 16,9 милиона души са гледали наградите „Грами“, което е 34% увеличение от миналата година. Гледаемостта на „Златните глобуси“ през януари се е повишила с 50% в сравнение с преди година. Super Bowl бие рекордите по рейтинг с публика от 123,7 милиона.
На Оскарите в неделя Били Айлиш изпя своята поп балада "What Am I Made For?" и Райън Гослинг представи дръзко изпълнение на "I'm Just Ken". Хореографията, която се основава на филмите на Бъзби Бъркли и мюзикъла на Мерилин Монро „Джентълмените предпочитат блондинки“, беше допълнена от епизодично изпълнение на траш-рок китариста Слаш и бандата поддържащи Кен-ове от филма „Барби“.
ABC, която има правата за излъчване на Оскарите до 2028 г., заяви, че е разпродала рекламния си инвентар за събитието. Мрежата не споделя точните цени, но те варират от 1,7 до 2,2 милиона долара за 30-секунден спот, което е малко повече от миналата година.
През 2021 г. само 10,4 милиона души са гледали наградите „Оскар“ в пандемия, проведени на старата гара в Лос Анджелис. Гледаемостта нарасна през 2022 г. до 16,6 милиона души, отчасти поради шамара, който Уил Смит удари на Крис Рок.
Все пак няма съмнение, че навиците за гледане на телевизия са се променили. Преди 2018 г. телевизионното предаване на Оскарите никога не е падало под 32 милиона зрители.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб