Как 30-годишният eBay се завръща благодарение на AI
Как изкуственият интелект дава нов импулс на eBay
БГ Бизнес
Топлофикация София активира нови електронни услуги.
"Топлофикация София" активира допълнителен пакет електронни услуги от днес, достъпни за всеки един абонат с регистрация в профила "Моят портал" на www.toplo.bg, съобщиха от дружеството.
В пакета са включени 17 от най-честите поводи за посещение на клиентските центрове: промяна на равни месечни вноски, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка дължими суми, справка извършени плащания и др.
Индивидуалната платформа "Моят портал" е свободна за достъп от всички клиенти на дружеството, след регистрация с актуален имейл адрес. До момента тя предоставяше на абонатите възможност да получават съобщения за планови ремонти и аварии, известия за просрочена фактура, справка за издадените фактури през последните 36 месеца и др, припомня БТА.
Новият пакет електронни услуги е разработен със сигурен процес по идентификация на клиента, чрез системата за е-автентикация на Министерството на електронното управление. Модулът дава възможност клиентът да заяви и проследи статуса на исканата услуга, да заплати онлайн дължимите такси, както и да получи междувременна обратна връзка по своето заявление, допълват още от "Топлофикация София".
Как изкуственият интелект дава нов импулс на eBay
Жена, превърнала духовността и благотворителността в своя житейска мисия
Ето кои са те