
6 луксозни часовника, които не са Rolex
Ако искате луксозен часовник на достъпна цена, ето някои предложения
Топ експерти от Google, Amazon Web Services, Accenture, UEFA, FIFA, Bundesliga, LiveScore, Ringier и още водещи организации споделят практични съвети за приложението на изкуствения интелект на 5 ноември в София
Това са част от темите, по които ще говорят технологични експерти и бизнес лидери от едни от най-големите компании и организации в света, сред които Google, Amazon Web Services, Accenture, UEFA, FIFA, Bundesliga, LiveScore, Ringier и др. по време на форума Digital Trends 2024.
Едно от най-посещаваните технологични събития у нас се организира за поредна година от Profit.bg и Sportal.bg, част от швейцарската медийна група Ringier, на 5 ноември 2024 г. в Sofia Event Center.
Водещ на форума, който миналата година привлече над 600 посетители, е журналистът на bTV Светослав Иванов.
Поставяйки на преден план практическите стратегии за AI бизнес трансформация, в първата част на събитието участват лидери от медийния, финансовия и технологичния сектор, сред които Петра Еман - главен директор по иновациите и AI в Ringier, Елизабета Морару - регионален директор на Google за Румъния, Молдова, България и Унгария, Светослава Георгиева - председател на Борда на директорите във Фонда на Европейския съвет за иновации (EIC), Петър Торнев - директор на Технологичния център на Accenture в България.
Тазгодишното издание на форума обещава дълбоко гмуркане в бъдещето на дигиталните иновации и тяхното въздействие върху икономиката с дискусионен панел, посветен на IT бъдещето на България и необходимостта за трансформация на сектора, за да бъде страната ни сред водещите сили в глобалната технологична надпревара.
Традиционно форумът събира и мениджъри от банковия сектор и финтех сегмента, които ще очертаят бъдещето на финансовите услуги и продукти.
Специален акцент във втората част на събитието е участието на Сам Сади - главен изпълнителен директор на водещата платформа за спортни резултати в реално време LiveScore, който ще разкрие работещи модели за ангажиране на потребителите, благодарение на иновативни инструменти за анализ на данни.
Към форума се присъединява и Майк Голубев от Amazon Web Services, който като технологичен ръководител на звената „Медии и Развлечения и „Игри и спорт“ ще представи работещите за бизнес клиентите на AWS AI решения.
Люк Ибетсoн - главен изпълнителен директор на XCM – ще сподели ценни прозрения по темата за новото ниво ангажиране на клиентите като лидер на един от най-бързо развиващите се бизнеси в Европа в сферата на потребителските данни, фокусиран върху секторите търговия, спорт и хотелиерство.
Втората част на Digital Trends 2024 се отличава и със силното присъствие на технологични експерти от най-големите спортни организации: Филип Уилямс - директор на услугите за редакционно съдържание на UEFA, Бьорн Розентал - ръководител на продуктовия отдел в DFL Digital Sports, оглавявал дигиталната трансформация на Бундеслигата, Георги Стоименов - старши мениджър бизнес развитие и игри във FIFA. Те ще демонстрират потенциала на AI да подобрява спортното отразяване и преживяване за фенове в глобален мащаб, изтъквайки иновативни модели, валидни и за традиционната бизнес среда.
В нетуъркинг и кетъринг зоната на Sofia Event Center участниците и гостите на събитието могат да продължат разговора за AI технологичното бъдеще по време на обедната почивка, кафе паузите и закриващия събитието коктейл. bTV Media Group и Businessnovinite.bg са медийни партньори на форума.
Билети за Digital Trends 2024 могат да бъдат намерени в мрежата на Eventim, където до 14 октомври има отстъпка от официалната цена. Подробности за програмата и участниците в събитието, както и още новини могат да бъдат открити на Digital Trends 2024.
Ако искате луксозен часовник на достъпна цена, ето някои предложения
Как вулканите могат да станат източник на устойчиво строителство
Вече са създадени такива сайтове, насочени към потребители на криптовалути