Причината, поради която не трябва да отговаряте, ако някой ви попита „чуваш ли ме“ по телефона
Но какво лошо има в това?
Цената му варира между 400 000 и 500 000 долара в зависимост от екстрите, а у нас тя надвишава 1 млн. лв.
Ferrari Purosangue е първият четириместен автомобил с четири врати в историята на Ferrari, но моделите с две задни седалки играят важна роля в стратегията на компанията от самото начало.
В кулминацията на 75-годишни водещи изследвания, Ferrari създаде уникален автомобил и капсула на ДНК-то на "бодливия кон", в който представянето, удоволствието от шофирането и комфортът съжителстват в перфектна хармония. И затова този нов модел е наречен Ferrari Purosangue - от италиански чистокръвен кон.
Справка на bTV Бизнес Новините показва, че един такъв автомобил е регистриран в България от началото на 2024 г.
Purosangue, чието име означава "чиста кръв" или "чистокръвен" на италиански, се предлага със 7,5-литров двигател V-12. Цената на автомобила започва от 400 000 долара, но с допълнителните опции повечето купувачи в крайна сметка ще платят повече от 500 000 долара, пише CNBC.
В една от автокъщите за луксозни автомобили в София цената е 1 650 000 лв. без ДДС. В един от големите сайтове за обяви за автомобили обявената цена е 758 000 евро.
Purosangue е голям, тежи над 2 тона. Двете задни пътнически седалки не са символични "спортни автомобилни седалки" за малки деца, а са напълно регулируеми индивидуални седалки.
Слизането на която и да е седалка на Purosangue комфортно и не прилича на Ferrari, a за да се качите, не се изисква приклякване. Задните врати, наречени "welcome doors", са със задно окачване, подобно на Rolls-Royce, и се отварят с натискане на бутон.
Товарното пространство може лесно да поеме голям багаж, а при сгънати назад задни седалки - велосипед или по-голямо оборудване.
Салонът е семпъл, а Ferrari се гордее, че е използвала рециклирани, екологични материали за тапицерията Alcantara. И все пак, конкурирайки се с луксозни SUV автомобили, интериорът на Purosangue би могъл да демонстрира малко повече лукс.
Двигателят е сертифициран по стандарта Euro 6D и позволява на автомобила да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,3 секунди и да достигне максимална скорост от 310 км/ч.
Но какво лошо има в това?
Заради ембаргото, наложено й от САЩ, Куба не може да се снабдява с гориво за електроцентралите си
Компанията изработва екипировката на каталунските гиганти от 1998 г.