1 USD
1.71279 BGN
Петрол
63.2 $/барел
Bitcoin
$105,526.0

"Топлофикация София" отваря мобилни приемни за клиенти

БГ Бизнес

Ето къде може да отидете да зададете своите въпроси

"Топлофикация София" стартира нова инициатива - мобилна приемна, насочена към надграждане на комуникацията с клиентите и улесняване на достъпа до услугите й, съобщиха от дружеството. Целта е да се осигури по-близък и директен контакт с потребителите, като експерти от дружеството ще бъдат на място, за да съдействат по административни и технически въпроси, за да дават консултации и да приемат сигнали и предложения от гражданите.

  • Къде ще бъдат разположени приемните?
  • Акцент ще бъдат въпросите, свързани с фактуриране и мобилните услуги

Инициативата започва на 5 юни от 16:00 до 20:00 ч. пред НДК, като останалите локации ще бъдат в парка "Света Троица", в ж.к. "Люлин" 8 (в района на магазин Билла), пред метростанция "стадион Васил Левски", в парк "Младост 3" и Северен парк в ж.к. Надежда. Графикът на посещенията ще бъде публикуван предварително на сайта на дружеството и фейсбук страницата му.

Всяка седмица в рамките на три дни (четвъртък, петък и събота) мобилният екип на дружеството ще бъде на различна локация, като ще е на разположение на гражданите в пиковите часове, за да достигне до максимален брой хора, допълват от "Топлофикация София".

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Във фокуса на мобилната приемна ще бъде популяризирането на всички електронни услуги на дружеството, в това число и новото мобилно приложение "Моето топло", през което клиентите могат да плащат сметките си бързо, лесно и удобно. Екипът на "Топлофикация" ще е на разположение и на по-възрастните клиенти, които имат желание да го ползват, но изпитват затруднение при неговото сваляне и регистриране. 

Други акценти ще са въпросите, свързани с фактуриране, изготвяне на сметки, ползите от преминаването към електронна фактура, услугата месечна равна вноска, съвети за оптимизация на разходите, подпомагане на клиенти с ограничен достъп до дигитални канали и др. Мобилният екип ще се опита максимално точно да изясни какво представлява изравнителната сметка, обща фактура, как се изготвят и от кого, каква е разликата между тях, сроковете, в които те излизат, както и сроковете за възражения по тях.

"Топлофикация София" като топлинен счетоводител ще разясни на клиентите и възможностите за смяна на уредите за дялово разпределение на топлинната енергия (топлинни разпределители, апартаментни топломери, водомери за топла вода) с такива с функция за дистанционен отчет, което трябва да стане до 31 декември 2026 г., се посочва още в съобщението.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM 

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Виж всички предложения от брошурата тук