
Дом на каузите се завръща в сърцето на София – Ларгото
Ще се проведе двудневен хендмейд фестивал, посветен на креативността и смислените каузи
Ето къде може да отидете да зададете своите въпроси
"Топлофикация София" стартира нова инициатива - мобилна приемна, насочена към надграждане на комуникацията с клиентите и улесняване на достъпа до услугите й, съобщиха от дружеството. Целта е да се осигури по-близък и директен контакт с потребителите, като експерти от дружеството ще бъдат на място, за да съдействат по административни и технически въпроси, за да дават консултации и да приемат сигнали и предложения от гражданите.
Инициативата започва на 5 юни от 16:00 до 20:00 ч. пред НДК, като останалите локации ще бъдат в парка "Света Троица", в ж.к. "Люлин" 8 (в района на магазин Билла), пред метростанция "стадион Васил Левски", в парк "Младост 3" и Северен парк в ж.к. Надежда. Графикът на посещенията ще бъде публикуван предварително на сайта на дружеството и фейсбук страницата му.
Всяка седмица в рамките на три дни (четвъртък, петък и събота) мобилният екип на дружеството ще бъде на различна локация, като ще е на разположение на гражданите в пиковите часове, за да достигне до максимален брой хора, допълват от "Топлофикация София".
Във фокуса на мобилната приемна ще бъде популяризирането на всички електронни услуги на дружеството, в това число и новото мобилно приложение "Моето топло", през което клиентите могат да плащат сметките си бързо, лесно и удобно. Екипът на "Топлофикация" ще е на разположение и на по-възрастните клиенти, които имат желание да го ползват, но изпитват затруднение при неговото сваляне и регистриране.
Други акценти ще са въпросите, свързани с фактуриране, изготвяне на сметки, ползите от преминаването към електронна фактура, услугата месечна равна вноска, съвети за оптимизация на разходите, подпомагане на клиенти с ограничен достъп до дигитални канали и др. Мобилният екип ще се опита максимално точно да изясни какво представлява изравнителната сметка, обща фактура, как се изготвят и от кого, каква е разликата между тях, сроковете, в които те излизат, както и сроковете за възражения по тях.
"Топлофикация София" като топлинен счетоводител ще разясни на клиентите и възможностите за смяна на уредите за дялово разпределение на топлинната енергия (топлинни разпределители, апартаментни топломери, водомери за топла вода) с такива с функция за дистанционен отчет, което трябва да стане до 31 декември 2026 г., се посочва още в съобщението.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Ще се проведе двудневен хендмейд фестивал, посветен на креативността и смислените каузи
Как да пестите пари, като се движите екологично?
До 2045 г. състоянието му се очаква да достигне 200 милиарда долара