САЩ похвалиха усилията на Гърция за намаляване на енергийната зависимост от Русия
Природният газ за Гърция се транспортира през България
БГ Бизнес
Ето къде може да отидете да зададете своите въпроси
"Топлофикация София" стартира нова инициатива - мобилна приемна, насочена към надграждане на комуникацията с клиентите и улесняване на достъпа до услугите й, съобщиха от дружеството. Целта е да се осигури по-близък и директен контакт с потребителите, като експерти от дружеството ще бъдат на място, за да съдействат по административни и технически въпроси, за да дават консултации и да приемат сигнали и предложения от гражданите.
Инициативата започва на 5 юни от 16:00 до 20:00 ч. пред НДК, като останалите локации ще бъдат в парка "Света Троица", в ж.к. "Люлин" 8 (в района на магазин Билла), пред метростанция "стадион Васил Левски", в парк "Младост 3" и Северен парк в ж.к. Надежда. Графикът на посещенията ще бъде публикуван предварително на сайта на дружеството и фейсбук страницата му.
Всяка седмица в рамките на три дни (четвъртък, петък и събота) мобилният екип на дружеството ще бъде на различна локация, като ще е на разположение на гражданите в пиковите часове, за да достигне до максимален брой хора, допълват от "Топлофикация София".
Във фокуса на мобилната приемна ще бъде популяризирането на всички електронни услуги на дружеството, в това число и новото мобилно приложение "Моето топло", през което клиентите могат да плащат сметките си бързо, лесно и удобно. Екипът на "Топлофикация" ще е на разположение и на по-възрастните клиенти, които имат желание да го ползват, но изпитват затруднение при неговото сваляне и регистриране.
Други акценти ще са въпросите, свързани с фактуриране, изготвяне на сметки, ползите от преминаването към електронна фактура, услугата месечна равна вноска, съвети за оптимизация на разходите, подпомагане на клиенти с ограничен достъп до дигитални канали и др. Мобилният екип ще се опита максимално точно да изясни какво представлява изравнителната сметка, обща фактура, как се изготвят и от кого, каква е разликата между тях, сроковете, в които те излизат, както и сроковете за възражения по тях.
"Топлофикация София" като топлинен счетоводител ще разясни на клиентите и възможностите за смяна на уредите за дялово разпределение на топлинната енергия (топлинни разпределители, апартаментни топломери, водомери за топла вода) с такива с функция за дистанционен отчет, което трябва да стане до 31 декември 2026 г., се посочва още в съобщението.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Природният газ за Гърция се транспортира през България
Годишният процент на разходите по тези кредити се понижава
Ето защо може да очакваме криза със сметките