Самоуправляващите се автомобили са по-безопасни от управляваните от хора, освен в тези случаи (ВИДЕО)
Ето какво сочат нови проучвания
Какво представлява персонализирането в електронната търговия?
Фирмите непрекъснато търсят начини да се откроят и да се свържат с клиентите си на по-дълбоко ниво в необятния и конкурентен свят на електронната търговия. Една изключително ефективна стратегия е персонализирането.
Адаптирането на изживяването при пазаруване е важно, за да отговори на предпочитанията и нуждите на отделните клиенти. Това е лесна задача, ако се обърнете към доказали се разработчици на платформи за онлайн магазини, като Next Basket.
В тази статия ще обърнем внимание на силата на персонализацията в електронната търговия. Ще обсъдим практически начини за прилагането ѝ, за да създадете незабравими изживявания за вашите клиенти, които с времето ще се превърнат в лоялни.
Какво представлява персонализирането в електронната търговия?
Това се отнася до практиката за предоставяне на персонализирано съдържание, препоръки за продукти и промоции на отделни купувачи въз основа на техните предишни взаимодействия, предпочитания и поведение.
Това надхвърля простото обръщане към клиентите с техните имена. Персонализирането включва създаване на изживявания, които карат клиентите да се чувстват ценени и разбирани.
Предимства на персонализирането
Персонализацията има потенциала да революционизира начина, по който компаниите се свързват с целевата си аудитория в дигиталната сфера - от увеличаване на конверсиите до повишаване на лоялността на клиентите. Нека ви запознаем и с вълнуващите предимства, които персонализацията носи на e-commerce.
Подобрено ангажиране на клиентите
Персонализирането позволява на фирмите да ангажират клиенти на ниво един към един, предоставяйки подходящо и значимо преживяване. Като показвате, че разбирате техните предпочитания и интереси, е по-вероятно клиентите да прекарват повече време в онлайн магазина ви и да разглеждат вашите предложения.
Това може да е под формата “Може би ще харесате това…” или “От количката си премахнахте тези продукти, сигурни ли сте?”. Така предлагате на клиента само продукти, които ще му харесат и показвате по-лично отношение.
Повишени проценти на реализирани продажби
Като представят на клиентите персонализирани препоръки и оферти, фирмите могат значително да повишат своите проценти на реализация. Когато клиентите смятат, че продуктите и услугите са предназначени специално за тях, е по-вероятно да направят покупка.
По-високо ниво лоялност от клиентите
Персонализирането изгражда усещане за лоялност и укрепва връзката между бизнеса и неговите клиенти. Клиентите се чувстват ценени и получават персонализирано внимание. Шансът да повторят пазаруването си при вас е по-голям.
Приспособяването индивидуалните предпочитания на клиентите води до по-голяма удовлетвореност. Като се предлагат персонализирани предложения за продукти или подходящо съдържание, клиентите остават с положително впечатление от бранда.
Прилагане на стратегии за персонализиране
За да персонализирате изживяването при пазаруване, трябва да съберете клиентски данни, като история на покупките, поведение при сърфиране, демографска информация и предпочитания. Анализирането на тези данни дава представа за предпочитанията на клиентите и помага на бизнеса да адаптира своите предложения по съответния начин.
Персонализирани препоръки за продукти
Използвайте алгоритми и machine-learning, за да генерирате персонализирани препоръки за продукти въз основа на историята на сърфирането на клиента и покупките му. Тези препоръки трябва да са на видно място в уебсайта ви, за да насочите клиентите към продуктите, от които е вероятно да се интересуват.
Сегментирайте имейл списъка си въз основа на клиентски данни и изпращайте индивидуални имейл кампании. Подгответе съдържанието и офертите в имейлите така, че да съответстват на предпочитанията и поведението при купуване на всеки клиент.
Използвайте инструменти за персонализиране на онлайн магазина си, за да показвате динамично съдържание въз основа на клиентските данни. Показвайте персонализирани банери, предложения за продукти и персонализирани съобщения. Така ще създадете подходящото изживяване при сърфиране за всеки клиент.
Обучете вашия екип за обслужване на клиенти да предоставя персонализирана помощ и препоръки въз основа на нуждите на всеки от тях. Използвайте данните на клиентите, за да предвидите техните запитвания и да предложите проактивни решения.
Заключение
Стана ясно, че персонализирането променя играта в електронната търговия. Чрез адаптиране на пазаруването към отделните клиенти, бизнесите могат да създадат значими връзки, да увеличат ангажираността на клиентите, да повишат процента на реализация и да насърчат дългосрочната лоялност.
Ключът се крие в събирането и анализирането на клиентски данни, прилагането на персонализирани маркетингови стратегии и използването на технологии за предоставяне на персонализирани изживявания. За всичко това ви е нужна подходящата платформа, която да улесни целия процес.
*Платен материал
*Източник: Агенция Серпакт
Ето какво сочат нови проучвания
Svetatnazdraveto.bg ще предлага полезни съвети за превенция и грижа за здравето за всички възрастови групи
Колко струва резиденцията?