Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Само през месец юли 2023 г. компанията има 38 отменени полета, а 69 са изпълнени с повече от 2 часа закъснение
До петък авиокомпания Wizz Air ще представи на ГД „Гражданска въздухоплавателна администрация“ План за действие с превантивни мерки срещу закъсненията и отмяната на полети. Това стана ясно след среща между главния директор на ГД ГВА Анелия Маринова и представители на Wizz Air Hungary Ltd, казва пресцентъра на Министрство на транспорта.
По време на разговорите Анелия Маринова подчерта, че от началото на 2023 г. досега в ГД ГВА са получени над 500 жалби от пътници на Wizz Air, а над 200 от тях не са били обработени от авиокомпанията. Тя обясни, че само през месец юли 2023 г. на международните летища в България са регистрирани 38 отменени полета, а други 69 са изпълнени с повече от 2 часа закъснение.
„Това буди сериозно притеснение в националния орган по правоприлагане и ще предприемем мерки за да гарантираме, че европейските регламенти за защита на правата на пътниците се спазват“, категорична бе Маринова.
По отношение на необработените над 200 жалби на пътници, представителите на авиокомпанията поеха ангажимент до 3 седмици да разгледат всички тях. Те посочиха, че са идентифицирали грешка в информационната си система и поради това оплакванията не са получени.
Двете страни се договориха още този месец да започнат редовни срещи, с цел навременен обмен на информация, както и да разгледат предложените в Плана коригиращи мерки за справяне със ситуацията на летищата.
Срещата е в продължение на започнатите разговори през миналата седмица в Министерството на туризма, които са сигнализирани от туристическия бранш за зачестяване на случаите с отменени и закъснели полети.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови